قالیباف: به سوئیس نمی‌رفتیم، خون بیشتری از مسلمانان لبنان ریخته می‌شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در شبکه ایکس نوشت: اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدباقر قالیباف در پست منتشر شده خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «دریکی از برنامه های خوب صدا و سیما دیدم گفتند کاش فرودگاه مهرآباد را می بستند تا تیم مذاکره کننده به سوئیس نرود.

به آن عزیزان می گویم اگر به سوئیس نمی‌رفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته می‌شد.»

هیئت جمهوری اسلامی ایران با حضور در مذاکرات سوئیس با طرف‌ها و میانجی‌های پاکستانی و قطری رایزنی کرد.

قالیباف: به سوئیس نمی‌رفتیم،خون بیشتری ازمسلمانان لبنان ریخته می‌شد

کد مطلب 982212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.