محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجموعه ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در سالهای فعالیت خود بهویژه یک سال اخیر در راستای اصلاح و بهبود فرایندهای ثبت، بازخورد و پیگیری پیامهای شهروندی و نیز روند بکارگیری دادههای سامانه ۱۳۷ برای ذینفعان مدیریت شهری گامهای مؤثری برداشته است.
وی افزود: اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ بهواسطه قدمت، خط رشد و ایفای نقش Role model (نمونه و الگو) در سطح کشوری بهعنوان یکی از بخشهای پیشتاز و الگو در شهرداری اصفهان شناخته میشود.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به دو کارویژه این شهر برای مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران تصریح کرد: ایده و برنامهریزی هاب ارتباطات و جایزه ملی پاسخگویی از سال گذشته در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان انجام شده است که این دو کارویژه در کنار خلاقیت در برگزاری رویدادهای ارتباطات مردمی و بهرهبرداری شایسته از دادههای مرکز تماس سبب توجه ویژه کلانشهرهای ایران به فعالیتهای اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان شده است.
رفیعی با بیان اینکه شهرداری اصفهان بهعنوان پیشتاز ارتباطات مردمی، الگوی بسیاری از شهرهای کشور شناخته میشود، ادامه داد: اصفهان با ارائه برنامههای خود برای نخستینبار در رقابت با چند کلانشهر دیگر بهعنوان دبیرخانه کمیته ارتباطات مردمی کمیسیون ارتباطات و امور بینالملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران انتخاب شده است.
وی با اشاره به آغاز بهکار این دبیرخانه در اصفهان گفت: ارتقای شفافیت و پاسخگویی به شهروندان از طریق اجرای برنامههای خلاقانه، ترویج استفاده از زیرساختهای هوشمند و نوین با هدف شنیدن بهتر صدای مردم و ایجاد سازوکارهای پاسخگویی، بازخورد و پیگیری از مهمترین مأموریتهای این کمیته بوده و برنامهریزی و اقدام آن در دبیرخانه آغاز شده است.




نظر شما