محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سال گذشته رویدادی تحت عنوان «گوش به زنگ» برگزار شد که در آن مدیران شهری، معاونان شهردار و مدیران عامل سازمانهای وابسته شهرداری اصفهان حضور داشتند و بهصورت مستقیم پاسخگوی مسائل شهروندان بودند.
وی با اشاره به برگزاری رویداد «پایش» افزود: این رویداد نظیر گوش به زنگ و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر در اداره ارتباطات مردمی برگزار شد تا اعضای شورا با توجه به نقش نظارتی خود، به بررسی دقیقتر فرایند ثبت پیامها، رسیدگی و پاسخگویی واحدهای اجرایی بپردازند.
رئیس اداره ارتباطات شهرداری اصفهان تصریح کرد: این نظارت موجب میشود دیدگاه کاملتری نسبت به مسائل شهری شکل گرفته و در سیاستگذاریهای آینده مورد استفاده قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: در برخی موارد اعضای شورا متوجه شدند که یک موضوع خاص در محله یا منطقهای از شهر بهطور مکرر مطرح میشود که در چنین شرایطی ارتباط سهجانبهای میان شهروند، مدیر مربوطه و عضو شورا برقرار شد و موضوع به صورت کنفرانسی بررسی شد.
رفیعی با تاکید بر اینکه در چرخه پیامهای سامانه ۱۳۷ دغدغههای مردم با دقت پیگیری میشود و رها نخواهد شد، ادامه داد: بسیاری از این موارد با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر به نتیجه رسید و رضایت شهروندان جلب شد، برخی دیگر نیز به عنوان پیشنهاد برای طرح در کمیسیونهای تخصصی ارائه شد.
وی گفت: هدف ما این است که شهروندان اصفهانی مطمئن باشند پیامها و درخواستهایشان با دقت پیگیری میشود و نمایندگانشان در شورا بهطور جدی در جریان مسائل قرار دارند؛ این فرایند علاوه بر ایجاد اعتماد عمومی، به سیاستگذاریهای آینده نیز جهت میدهد و امیدواریم بتوانیم آن را بهصورت مستمر ادامه دهیم.
رئیس اداره ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: نظارت دقیق بر روند رسیدگی به درخواستها و انتقال دغدغههای مردم به سطح سیاستگذاری شهری، رویداد پایش را به عنوان یکی از طرحهای فصل ارتقای ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان و الگویی برای سایر کلانشهرها مطرح کرد.
وی گفت: در قسمت دوازدهم برنامه پایش سکوی «کارنامه» که مبتنی بر سامانه مدیریت تماس بوده و عملکرد کارشناسان ۱۳۷ را نظمدهی، اولویتبندی و ارزیابی میکند به بهرهبرداری رسید تا در کنار سکوهای «ایستار» و «تماس کنفرانسی» پازل قابلیتهای سامانه ۱۳۷ را ارتقا داده و در اختیار کارشناسان ارتباطات مردمی قرار گیرد.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه سایر سکوهای سامانه ۱۳۷ در روزهای آینده به بهرهبرداری میرسد، خاطرنشان کرد: تمام این تلاشها برای ارائه خدمتی هوشمند، دقیق، قابلاتکا و در شأن شهروندانی است که با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس میگیرند.


نظر شما