به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید عصارزادگان در جلسه بررسی راهکارهای ارتقای خدمات سامانه ۱۳۷ که با حضور رئیس اداره ارتباطات مردمی، کارشناسان این حوزه و رؤسای ادارات منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۱۱ هزار درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ منطقه ۴ ثبت شده و این منطقه در میان سه منطقه برتر شهرداری اصفهان از نظر میزان ثبت درخواستها قرار دارد.
وی افزود: این آمار نشاندهنده اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری و جایگاه ویژه این سامانه در رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای مردم است.
مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ تنها یک ابزار دریافت گزارش نیست، بلکه فرصتی برای تعامل سازنده با شهروندان و بازوی اجرایی مدیریت شهری به شمار میرود، از اینرو تلاش داریم با افزایش سرعت رسیدگی، ارتقای کیفیت پاسخگویی و برنامهریزی منسجم، سطح رضایت مردم را بیش از گذشته فراهم کنیم.
عصارزادگان با تأکید بر اهمیت بررسی درخواستها و پیشنهادهای شهروندان گفت: راهکارهای ارائهشده در این جلسه بهمنظور بهبود فرایند پاسخگویی و افزایش بهرهوری ادارات منطقه تدوین خواهد شد تا خدمات شهری در کوتاهترین زمان و با کیفیت مطلوب در اختیار شهروندان قرار گیرد.


نظر شما