بررسی راهکارهای ارتقای خدمات سامانه ۱۳۷ در منطقه ۴ اصفهان

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مدیریت شهری، نقش مهمی در تحقق مشارکت شهروندان و بهبود خدمات ایفا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید عصارزادگان در جلسه بررسی راهکارهای ارتقای خدمات سامانه ۱۳۷ که با حضور رئیس اداره ارتباطات مردمی، کارشناسان این حوزه و رؤسای ادارات منطقه برگزار شد، اظهار کرد: در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۱۱ هزار درخواست شهروندان در سامانه ۱۳۷ منطقه ۴ ثبت شده و این منطقه در میان سه منطقه برتر شهرداری اصفهان از نظر میزان ثبت درخواست‌ها قرار دارد.

وی افزود: این آمار نشان‌دهنده اعتماد شهروندان به مجموعه مدیریت شهری و جایگاه ویژه این سامانه در رفع مشکلات و پاسخگویی به نیازهای مردم است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: سامانه ۱۳۷ تنها یک ابزار دریافت گزارش نیست، بلکه فرصتی برای تعامل سازنده با شهروندان و بازوی اجرایی مدیریت شهری به شمار می‌رود، از این‌رو تلاش داریم با افزایش سرعت رسیدگی، ارتقای کیفیت پاسخگویی و برنامه‌ریزی منسجم، سطح رضایت مردم را بیش از گذشته فراهم کنیم.

عصارزادگان با تأکید بر اهمیت بررسی درخواست‌ها و پیشنهادهای شهروندان گفت: راهکارهای ارائه‌شده در این جلسه به‌منظور بهبود فرایند پاسخگویی و افزایش بهره‌وری ادارات منطقه تدوین خواهد شد تا خدمات شهری در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت مطلوب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 902402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۶/۲۱
    0 0
    هر وقت به ۱۳۷ زنگ میزنی میگن باهاشون حرف می‌زنیم ولی خبری از عمل نیست