تکریم ارباب رجوع اولویت فعالیت مدیریت شهری اصفهان

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه دستورالعمل تکریم ارباب رجوع سال‌ها پیش در کشور ابلاغ شده است، گفت: در شهرداری با توجه به بدنه اجرایی قوی و گستره قوی در ارتباط با شهروندان و ارباب رجوعان، بیشتر به این موضوع پرداخته می‌شود.

محمدتقی رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در مدیریت شهری اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع از ادبیات پایه و مفاهیم دینی و مذهبی است و معتقدیم کرامت‌بخشی به خلق و رفع نیاز و حاجت آن‌ها بر عهده ما است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل تکریم ارباب رجوع سال‌ها پیش در کشور ابلاغ شده است، افزود: در شهرداری با توجه به بدنه اجرایی قوی و گستره قوی در ارتباط با شهروندان و ارباب رجوعان، بیشتر به این موضوع پرداخته می‌شود و در سال‌های اخیر نیز به‌طور جدی مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: درخواست‌های شهروندان در حوزه‌های مختلف مد نظر ما بوده است و پیگیری می‌شود و هرگونه خلل و مشکلی که خلاف این موضوع را نشان دهد، به‌صورت بنیادی پیگیری و رسیدگی می‌شود.

رفیعی با بیان اینکه در اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، سال‌ها است که به این موضوع توجه ویژه می‌شود، گفت: شهروندان با توجه به اعتمادی که به این مجموعه دارند، در صورت وجود مشکلات شهری با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرند و ما موارد اعلام شده را به بدنه مدیریت شهری انتقال می‌دهیم.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر مجموعه‌ای تحت عنوان تکریم ارباب رجوع در شهرداری اصفهان مستقر هستند که موارد به آن‌ها ارجاع داده می‌شود و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند.

کد خبر 897755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.