به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی امروز _چهارشنبه هجدهم تیر_ در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۶ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در جریان جنگ ۱۲ روزه شاهد تلاشهای شبانهروزی عوامل اجرایی شهرداری اصفهان برای اطمینان از شرایط پایدار شهری را شاهد بودیم که لازم است از زحمات صادقانه و پرانرژی خانواده بزرگ شهرداری قدردانی کنم.
وی افزود: در آن ایام که روزهای سختی برای مردم بود تلاش کردیم بخشی از پیامها و درخواستهای شهروندان را که به مناطق منتقل میشدند، بهگونهای مدیریت کنیم که از فشار کاری آنها کاسته و برای پیگیری درخواستهای مردم اولویت قرار دهیم؛ در بسیاری از موارد نیز سعی کردیم با آرامسازی و اطلاعرسانی صحیح، شرایط را برای شهروندان تسهیل کنیم.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: روال رسیدگی پیامهای سامانه ۱۳۷ با یکدیگر متفاوت است که یکی از این دسته پیامها موارد زمانبر است که باید کالای خاصی برای اقدام موردنظر خریداری یا ساخته شود یا وابسته به عقد قرارداد جدید با پیمانکاران است.
وی ادامه داد: با وجود آنکه سامانه به صورت خودکار و با انتخاب مسئول مربوطه زمان کافی برای رسیدگی به پیام را ایجاد میکند، اما در صورت انجام ندادن موارد خواسته شده در صورت پایان زمان رسیدگی،، امتیاز منفی برای منطقه محاسبه میشود.
رفیعی خاطرنشان کرد: پاسخگویی در بازه زمانی مشخص، ثبت مستندات کافی و معتبر و ارائه توضیحات کارشناسی دقیق و رعایت ادبیات محترمانه در تعامل با شهروند بهعنوان شاخص اصلی پاسخ به پیامهای سامانه ۱۳۷ در نظر گرفته میشود.
وی گفت: باید در نظر داشت که تمام تعاملات شهروند با سامانه قابل مشاهده است، بنابراین ارائه توضیحات فنی دقیق، همراه با نگارش درست، لازمه اقناع شهروندان و حفظ اعتماد عمومی است؛ بدین سبب امیدواریم با تداوم همراهی مثبت همکارانمان در شهرداری اصفهان در این زمینه، شاهد ارتقای بیشازپیش رضایتمندی شهروندان باشیم.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نمره شهرداری اصفهان در پاسخ به درخواست مردم به نسبت سالهای گذشته و به سبب تلاش عوامل اجرایی مناطق رشد چشمگیری داشته است، گفت: باید این ذهنیت در تمام مناطق شکل بگیرد که جلب رضایت مردم با پاسخ مناسب به درخواست مردم، تنها سبب ارتقای یک واحد نمیشود، بلکه ابتدا موجب افزایش رضایت از مدیریت منطقه شهری و سبب شهرداری اصفهان میشود.
وی با تاکید بر پایبندی عوامل اجرایی شهرداری درباره پیوست مستندات کافی و صحیح در پاسخ به پیامها گفت: در صورتی که پیام در زمان مقرر پاسخ داده شده و مستندات لازم هم ثبت شده باشند، حتی بدون تماس با شهروند مورد تأیید قرار خواهد گرفت.


نظر شما