محمدتقی رفیعی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: روزهای سخت و متفاوتی را سپری و سعی کردیم با توجه به رسالتی که در شرایط بحرانی برای مرکز ۱۳۷ تعریف شده است، بتوانیم این شرایط را با روشهای متفاوت گذشته سپری کنیم و پاسخگوی شهروندان باشیم.
وی با بیان اینکه نکته قابل توجه تغییر رسالت ما در مرکز ۱۳۷ در ساعات اولیه ایجاد این شرایط بحرانی بود، افزود: یکی از موضوعاتی که مطرح بود مراجع اطلاعرسانی معتبر به شهروندان بود که با توجه به محدودیتهای ایجاد شده در اینترنت، این وظیفه را به عهده خود قرار دادیم، با توجه به دسترسی به خبرگزاریهای معتبر تلاش کردیم اطلاعرسانی به شهروندان را انجام دهیم تا بتوانند با آرامش خاطر بیشتر اخبار را دریافت کنند.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در این ایام علاوه بر اطلاعرسانی، همچون گذشته وظایف خود را انجام میدادیم و همکارانم در مناطق پانزدهگانه و سازمانهای شهرداری پیگیر درخواست شهروندان بودند، گفت: امیدوارم از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمده باشیم و رسالت اطلاعرسانی که بهعنوان یکی از وظایف مبنایی خود میدانستیم، در این ایام بهدرستی انجام داده باشیم.
رفیعی با بیان اینکه اسکوترها و دوچرخههای برقی در سطح شهر پرتقاضا شده است، تصریح کرد: تعدادی از شهروندان تقاضا دارند که تعداد این وسایل بیشتر و پارکینگ مخصوص آن تعبیه شود و تعدادی از شهروندان گلایه دارند که تردد پرتکرار این وسایل از کنار آنها موجب مزاحمت شده است که این موضوع همچون مترو که در سالهای نخست راهاندازی، نیاز به فرهنگ متناسب با این امکان ویژه را داشت، نیاز به فرهنگسازی دارد.


نظر شما