به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز در بسته خبری پنجره امید به سراغ دستاوردهایی بهرهبرداری از حدود ۳ هزار فضای ورزشی درون مدرسهای، مشق انسانیت معلمی با رهایی پدری از زندان و امضای بیش از ۱۵ تفاهمنامه مدرسه خیرساز در ۱۲ روز جنگ میرویم، همچنین ثبت ۴۷۰۰ تجارب معلمان اصفهانی در رویداد ملی «الفتا» و رسیدن به مدرسه تراز از جمله موضوعاتی است که در ادامه جزئیات بیشتر آن بیان شده است.

بهرهبرداری از حدود ۳۰۰۰ فضای ورزشی درون مدرسهای
محمد جعفری، معاونت تربیتبدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از بهرهبرداری از ۲۸۶۲ فضای ورزشی درون مدرسهای تا هفته تربیتبدنی و پروژه جدید دفتر تربیتبدنی با عنوان "میدان همدلی" خبر داد.

امضای بیش از ۱۵ تفاهمنامه مدرسه خیرساز در ۱۲ روز جنگ
مجتبی ملااحمدی، عضو هیئت مدیره جامعه خیران مدرسهساز کشور از امضای بیش از ۱۵ تفاهمنامه مدرسه خیرساز در ۱۲ روز جنگ تحمیلی رژیم جعلی صهیونیستی بر کشور خبر داد.

ماجرای معلم اردستانی که چراغ خانه ۲ دانشآموز را روشن کرد
معلمی تنها آموزش الفبا نیست؛ گاهی باید دلت را به میدان بفرستی. محمد صیدی، آموزگار مدرسه بعثت در روستای نهوج اردستان، یکی از همین معلمهاییست که تخته و گچ برایش کافی نبود؛ او به جای بیتفاوتی، قدم به دادگاه گذاشت؛ به جای تماشای اشک کودکان، دل به قضیه سپرد تا پدری از زندان به خانه بازگردد.

درخشش ۴۵ دانشآموز اصفهانی در مرحله نهایی المپیادهای علمی
حمیدرضا رحیمی، رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از درخشش ۴۵ دانشآموز اصفهانی در مرحله نهایی المپیادهای علمی در سال تحصیلی جاری خبر داد که موفق به کسب سهمیه ورود به مرحله نهایی شدند.

ثبت ۴۷۰۰ تجارب معلمان اصفهانی در رویداد ملی «الفتا»
عباس احمدی، دبیر قرارگاه اجراییسازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: فرایند سومین رویداد ملی «الفتا» با ثبت ۴ هزار و ۷۰۰ تجارب معلمان استان در سامانه به پایان رسید.

آغاز اجرای برنامه توانمندسازی معلمان و مدیران با محوریت مدرسه تراز
رضوان حکیمزاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از آغاز اجرای برنامه توانمندسازی معلمان و مدیران با محوریت مدرسه تراز خبر داد و گفت: مدرسه تراز، برنامهای جامع با سه بُعد آموزشی، تربیتی و مدیریتی است که تمام فعالیتهای توانمندسازی معلمان و مدیران را در دل خود جای داده است، به همین دلیل، آموزشها باید بهصورت یکپارچه قابل اجرا باشد و از دوگانگی در برنامهها پرهیز شود.

