به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید علی معرکنژاد امروز _چهارشنبه بیستویکم خرداد _ در سیوسومین نشست کمیته ارتباطات و امور بینالملل مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران اظهار کرد: در ادامه تصمیمات گرفته شده از بهمن سال گذشته اقدامات قابل توجهی از جمله تشکیل شش کارگروه تخصصی شامل سیاستگذاری رسانه، تبلیغات، رسانههای نوین، ارتباطات مردمی، فناوریهای نوین و فعالیتهای بینالمللی است.
وی افزود: در حوزه رسانههای نوین تجربیات ارزشمندی از سوی شهرداری مشهد ارائه شده است؛ این شهر با بهرهگیری از ظرفیت هوشمندسازی و رسانههای دیجیتال، اقدامات خلاقانهای را پیادهسازی کرده که میتواند الگویی برای سایر شهرها باشد.
سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان گفت: در حوزه کارگروه ارتباطات مردمی همکاران ما در حال پیگیری برگزاری «رویداد ملی پاسخگویی» را مد نظر داشتند و قرار بود این رویداد با حضور سران قوا رونمایی شود، اما با توجه به بعضی تغییرات برنامهریزی، از جمله حادثه بندر شهید رجایی با تأخیر روبهرو شد، با این حال بخشهای مهمی از این طرح از جمله طراحی نشان ویژه، پستهای مرتبط و آئینهای اجرایی آن آماده شده و قابلیت اجرا در قالب خروجی رسمی را دارد.
معرکنژاد بیان کرد: در حوزه بینالملل نیز شهرهایی همچون تهران، ارومیه و مشهد پیشگام بودند؛ اقدامات مهمی همچون توسعه خواهرخواندگی با شهرهای خارجی، ارتباط با رسانههای بینالمللی و تعریف بستههای ارتباطی چندسطحی در دستور کار قرار گرفته است؛ جلساتی نیز در همین خصوص برگزار و برنامههایی برای تعامل سازنده با خبرگزاریهای ملی تعریف شده است.
وی تصریح کرد: در عرصه تبلیغات محیطی و مجازی تلاشهایی در راستای استفاده از ظرفیتهای ملی رسانهای در حال انجام است؛ در این راستا شهرداری قم مسئولیت دو بخش «سیاستگذاری رسانهای» و «تدوین راهبردهای تبلیغاتی» را بر عهده گرفته و در جلسات اخیر نیز مورد بحث و بررسی قرار داده است.
سخنگو و مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اصفهان با اشاره به تجربه راهاندازی قرارگاه اطلاعرسانی اربعین بهعنوان یک مدل موفق در شهرداری اصفهان عنوان کرد: یکی از دغدغههای ما ارتقای جایگاه روابط عمومی کلانشهرها در سطح ملی و تقویت ارتباط با وزارت کشور بود.



نظر شما