۱۳۷ شهرداری اصفهان الگوی سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان باشد

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: ایجاد سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان نقطه قوتی است که در شهرداری اصفهان دنبال شده و به نظرم می‌تواند الگوی سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان باشد

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کشانی در نشست فصلی شورای ۱۳۷ منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: حوزه نظارتی شهرداری به جهت محدودیت‌هایی که داریم و تعداد کم ناظرانی که در عرصه‌های مختلف عمران، ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی، مالی و اقتصادی وجود دارند، نمی‌تواند به تمام اتفاقات شهر واقف باشد بنابراین اگر به مخاطبان سامانه ۱۳۷ شهرداری به چشم ناظران عملکرد خود نگاه کنیم، می‌توانیم از تک تک شهروندان استفاده کرده و کمک بگیریم.

وی افزود: لازم است از مردم برای بهبود شرایط و داشتن شهری با کیفیت خوب، پویا و سرزنده بهره بگیریم تا از لحاظ خدماتی و عمرانی نواقص رفع و موارد مغفول شناسایی شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از شهروندان این منطقه به‌جهت همراهی که با سامانه ۱۳۷ دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم و از همه مردم می‌خواهم از این ظرفیت بزرگ شهرداری اصفهان در توجه به خواسته‌های مردم شهر استفاده کنند.

وی ادامه داد: همکاران ما سعی می‌کنند به فراخور درخواست‌های ثبت شده در اسرع وقت به درخواست‌های مردمی رسیدگی کنند، زیرا موضوعات به ویژه موارد فوری و خطرساز در سریع‌ترین زمان از سوی سامانه ۱۳۷ به عوامل اجرایی اطلاع داده می‌شود.

کشانی خاطرنشان کرد: ایجاد سامانه ۱۳۷ به‌عنوان پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان نقطه قوتی است که در شهرداری اصفهان دنبال شده و به نظرم می‌تواند الگوی سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان باشد.

وی افزود: از سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان درخواست می‌کنم به این سامانه‌ها مجهز شوند تا بتوانند خدمات خوبی را به شهروندان ارائه کنند، زیرا بسیاری از موضوعاتی که در سطح شهر به ما ارجاع می‌شود، وظیفه شهرداری نیست و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان و اجرایی باید اقدام کنند.

کد خبر 868951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.