لزوم ایجاد ارتباطات موثر با ذی‌نفعان برای پیشبرد اهداف متروی اصفهان

مدیر اسبق سازمان قطار شهری اصفهان بر ایجاد ارتباطات موثر با ذی‌نفعان جهت پیشبرد اهداف مترو تاکید کرد و گفت: مدیران ادوار متروی منطقه اصفهان از نخست تا به امروز بسیار تلاش کردند، چراکه خط یک مترو به‌سادگی و راحتی ساخته نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عبدالحسین سیف‌اللهی امروز _پنجشنبه یکم خرداد_ در هفتمین نشست از سلسله نشست‌های تجربه شهر با موضوع «فرایند شکل‌گیری متروی کلان شهر اصفهان» اظهار کرد: نخستین گام برای احداث مترو در اصفهان پس از پیروزی انقلاب برداشته شد و پیرو آن گروهی از کشور سوئد به اصفهان آمدند که البته هدف دیگر آن‌ها فروش اتوبوس بود.

وی با اشاره به اینکه اصفهان و شیراز همیشه در مسیر اجرای پروژه عمرانی مواجه با میراث فرهنگی و چالش‌ها در مسیر اجرا بوده‌اند، افزود: در گذشته مدیران استان با سازمان میراث فرهنگی برای احداث خط یک جلسات متعدد برگزار می‌کرد و در نهایت به هماهنگی می‌رسیدند، اما در ادامه آن‌ها توافق را قبول نداشتند، هر چند مدیران خوبی در حوزه میراث فرهنگی داشتیم.

مدیر اسبق سازمان قطار شهری اصفهان بر ایجاد ارتباطات مؤثر با ذی‌نفعان جهت پیشبرد اهداف مترو تاکید کرد و یادآور شد: ادغام دو بخش بهره‌برداری و اجرا در حوزه مترو کار اشتباهی است، هر چند موارد مشترک دارند.

سیف‌اللهی تصریح کرد: مدیران ادوار متروی منطقه اصفهان از نخست تا به امروز بسیار تلاش کردند، چراکه خط یک مترو به‌سادگی و راحتی ساخته نشد و همه ما سختی‌هایی را متحمل شدیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداران اصفهان در ادوار مختلف نیز همگی خوش درخشیدند، یادآور شد: سازمان یونسکو در زمان مطالعات خط دو با احداث تونل از زیر میدان امام خمینی (ره) موافقت کرد، اما در نهایت در کشور با این موضوع مخالفت شد و مسیر تغییر کرد که ما نسبت به این تغییر گلایه داریم.

کد خبر 868399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.