به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدتقی رفیعی در شورای ۱۳۷ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: سال گذشته با پیشبینی ۲۰ پروژه در قالب برنامه «بهتوان ۲۰» سعی کردیم فرایندهای رسیدگی به درخواستهای مردم را تسهیل و راههای ارتباطی چندسویه را در مدیریت شهری اصفهان تقویت کنیم.
وی افزود: هرساله در فصل بهار و تابستان با توجه به شرایط خاص آب و هوایی حجم تماسهای سامانه ۱۳۷ افزایش چشمگیری دارد، بنابراین تصمیم گرفتیم جلسات شورای ۱۳۷ مناطق را در تمام مناطق بهصورت فصلی و مستمر برگزار کنیم تا آمادگی لازم برای پاسخ به درخواستهای مردم در تمام شهرداری وجود داشته باشد.
رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اکنون تحلیل آمار و اطلاعات مربوط به عملکرد مناطق به شکلی پیشبینی شده است که هر منطقه با وضعیت پیشین خود مقایسه شود و کوچکترین تغییرات نیز در داشبوردهای مدیریتی قابل مشاهده است.
رفیعی ادامه داد: بیشتر کاربران سامانه اشراف کامل را به فرایند ثبت تا بازخورد پیام در سامانه ۱۳۷ دارند، با این حال امر آموزش مداوم در حال انجام است و همواره برای آموزش یا تبادل نظر با بخشهای مختلف شهرداری آمادگی داریم.
وی خاطرنشان کرد: توان عملیاتی بالایی که در مناطق وجود دارد، باید همراه با ارائه مطلوب به شهروندان باشد بنابراین درخواست داریم که واحدهای اجرایی در مناطق مختلف درباره پیوست مستندات و پاسخهای کارشناسی با اداره ارتباطات مردمی شهرداری همراهی کنند تا به بهترین شکل بتوانیم تلاش همکاران خود را به مردم منتقل کنیم.




نظر شما