سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ بازوی نظارتی پرتوان برای شهرداری است

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ را بازوی نظارتی پرتوانی برای شهرداری دانست و تصریح کرد: با توجه به وسعت منطقه و محدودیت نیروهای نظارتی، وجود سامانه ۱۳۷ و همراهی شهروندان در رصد فعالیت‌ها، می‌تواند کمک مؤثری در بهبود کیفیت خدمات باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد در شورای ۱۳۷ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ به‌عنوان پل ارتباطی مؤثر میان شهروندان و مدیریت شهری، نقشی بنیادین در دریافت، پیگیری و پاسخگویی به مطالبات عمومی ایفا می‌کند، اظهار کرد: این سامانه با هدف تقویت مشارکت مردمی، ارتقای شفافیت عملکرد و تسهیل در فرایندهای نظارتی، بستری فراهم کرده تا شهروندان بتوانند به‌صورت مستقیم و بی‌واسطه مسائل، پیشنهادات و مشکلات خود را با شهرداری در میان بگذارند.

وی افزود: امروزه با گسترش شهرنشینی و پیچیدگی نیازهای خدمات شهری، ضرورت دارد که سیستم‌هایی همچون ۱۳۷ با بهره‌گیری از بازخوردهای مردمی و تحلیل داده‌های عملیاتی، زمینه‌ساز بهبود مستمر کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی باشند و نشست‌های تخصصی و هم‌اندیشی پیرامون عملکرد این سامانه، فرصتی مغتنم برای شناسایی موانع، تبادل تجربیات و اتخاذ تصمیماتی مؤثر در راستای ارتقا کارایی و پاسخگویی هدفمند به مطالبات شهروندان به شمار می‌آید.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران خود در منطقه، هدف از برگزاری این جلسه را هم‌افزایی، تعامل سازنده و تقویت همفکری میان منطقه و سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری در راستای ارتقای کیفی خدمات به شهروندان عنوان کرد.

صیرفی‌نژاد اظهار داشت: مدت مدیدی بود که پیگیر برگزاری شورای ۱۳۷ با حضور همکاران مرکز ارتباطات مردمی بودیم تا بتوانیم در فضایی تعاملی و با تفاهم فکری، مسیر ارائه خدمات سریع، صحیح، بهینه و همراه با سهولت را فراهم کنیم.

وی با اشاره به عملکرد مثبت منطقه ۱۰ افزود: همکاران ما در این منطقه با تلاش فراوان و صداقت مثال‌زدنی فعالیت می‌کنند و امور را با دقت و سرعت پیگیری می‌کنند و خوشبختانه این تلاش‌ها منجر به کسب رتبه اول منطقه ۱۰ در سه‌ماهه سوم سال گذشته و رتبه دوم در سه‌ماهه چهارم در ارزیابی معاونت برنامه‌ریزی و مدیریت عملکرد شد و همچنین در حوزه جذب منابع مالی نیز موفق به کسب رتبه سوم شدیم.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: گزارش‌هایی که از سوی امور ارتباطات شهرداری مرکزی ارائه شد، نشان‌دهنده عملکرد متفاوت واحدها در سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ بود و برخی واحدها رتبه‌های مناسبی کسب کرده بودند، اما احساس کردیم که در برخی موارد، رتبه‌های دریافتی متناسب با تلاش و پیگیری همکاران نبوده است و به همین دلیل نشست داخلی برگزار کردیم و موضوعات را بررسی کردیم.

صیرفی‌نژاد سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ را بازوی نظارتی پرتوانی برای شهرداری دانست و تصریح کرد: با توجه به وسعت منطقه و محدودیت نیروهای نظارتی، وجود سامانه ۱۳۷ و همراهی شهروندان در رصد فعالیت‌ها، می‌تواند کمک مؤثری در بهبود کیفیت خدمات باشد که به‌عنوان مثال، در منطقه ۱۰ روزانه حدود یک میلیون و چهارصد هزار متر مربع معبر رفت و روب می‌شود و بیش از ۱۰۰ هزار کیلوگرم زباله جمع‌آوری می‌گردد که حدود یک‌دهم کل زباله‌های شهر اصفهان را شامل می‌شود و همچنین منطقه دارای ۱۶۰ پارک محلی است که نگهداری آن‌ها نیازمند برنامه‌ریزی و همکاری گسترده است.

وی تأکید کرد: ما از ظرفیت ۱۳۷ به‌عنوان ناظری دلسوز و بی هزینه استقبال می‌کنیم و امیدواریم با ایجاد ادبیات مشترک، تبادل اطلاعات و ارتباط مؤثرتر میان واحدها، مسیر ارائه خدمات شهری باکیفیت و پاسخگویی مناسب به مطالبات مردم هموارتر شود.

سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ بازوی نظارتی پرتوان برای شهرداری است

به گزارش ایمنا، به‌منظور ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی، تسهیل فرایند رسیدگی به پیام‌های مردمی و شناسایی چالش‌های موجود در مسیر پاسخگویی مؤثر به شهروندان، شورای ۱۳۷ منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با حضور مدیر منطقه، رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان و جمعی از کارشناسان شهرداری برگزار شد.

کد خبر 863236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همسایگان منطقه ۳ اصفهان IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۲/۱۵
    0 0
    لطفا در مورد زمین متروک که شده محل جمع اوری زباله ی بی خانمان و سخت بوی بد مید هد و واقعا ازار دهندس که در وسط شهر سجا د خیابان شهید کیانی پلاک ۱۵ و بار ها تماس گرفته شده و برای بازرسی امدند اما تا کنون اقدانی نشده لطفا تقا مندیم رسیدگی شود .....