رشد ۴ برابری تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷ شهرکرد

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد از رشد چهار برابری تماس‌های مردمی با مرکز ۱۳۷ این شهرداری در فروردین‌ سال‌جاری خبر داد.

بهروز محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به افزایش چشمگیر مشارکت شهروندان در گزارش مشکلات شهری اظهار کرد: در فروردین سال‌جاری ۴۳۱ تماس با مرکز ۱۳۷ شهرداری شهرکرد ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشدی چهار برابری را نشان می‌دهد.

وی افزود: بیشترین موضوعات مطرح‌شده از سوی شهروندان شامل ساخت‌وسازهای غیرمجاز، جمع‌آوری زباله، وضعیت آسفالت معابر، حفاری‌های سازمانی و نظافت شهری بوده است.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد ضمن قدردانی از همکاری شهروندان گفت: مرکز ۱۳۷ با هدف تسهیل ارتباط مردم با شهرداری و تسریع در پیگیری مشکلات شهری طراحی شده و تاکنون رضایت خوبی از سوی شهروندان دریافت کرده است.

وی تأکید کرد: مجموعه مدیریت شهری با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است و تلاش دارد با همراهی شهروندان، مشکلات موجود را در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع کند.

کد خبر 859536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.