استقبال شهروندان شهرکردی از سامانه ۱۳۷

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: تعداد تماس‌ها با سامانه ۱۳۷ نشان از آن است که مردم از این سامانه استقبال کرده و مشکلات شهر و محله را به این سامانه انتقال می‌دهند و شهروندان در حفظ و بهبود وضعیت شهری مشارکت می‌کنند.

بهروز محمدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در دی سال جاری ۴۴۳ تماس با این سامانه ۱۳۷ ثبت شده است که این تماس‌ها بیشتر در زمینه‌های درخواست شن و نمک، جمع‌آوری زباله، سگ‌های ولگرد، سد معبر اصناف و لکه‌گیری آسفالت بوده است.

وی افزود: تعداد تماس‌ها با این سامانه نشان از آن است که مردم از این سامانه استقبال کرده و مشکلات شهر و محله را به این سامانه انتقال می‌دهند و شهروندان در حفظ و بهبود وضعیت شهری مشارکت می‌کنند.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: مطالبات مردم در سامانه ۱۳۷ به کارشناسان مربوطه ارجاع و موارد مطروحه پیگیری شده است.

محمدپور ادامه داد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره سه رقمی ۱۳۷، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۳۷۰، برنامه موبایلی ۱۳۷ و همچنین وب‌سایت شهرداری شهرکرد درخواست‌های خود را ثبت کنند و تمام درخواست‌ها توسط کارشناسان مربوطه پیگیری و به سرعت رفع می‌شوند.

کد خبر 831397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.