بهروز محمدپور در گفتوگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحالوبختیاری اظهار کرد: در دی سال جاری ۴۴۳ تماس با این سامانه ۱۳۷ ثبت شده است که این تماسها بیشتر در زمینههای درخواست شن و نمک، جمعآوری زباله، سگهای ولگرد، سد معبر اصناف و لکهگیری آسفالت بوده است.
وی افزود: تعداد تماسها با این سامانه نشان از آن است که مردم از این سامانه استقبال کرده و مشکلات شهر و محله را به این سامانه انتقال میدهند و شهروندان در حفظ و بهبود وضعیت شهری مشارکت میکنند.
مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: مطالبات مردم در سامانه ۱۳۷ به کارشناسان مربوطه ارجاع و موارد مطروحه پیگیری شده است.
محمدپور ادامه داد: شهروندان میتوانند از طریق شماره سه رقمی ۱۳۷، سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۳۷۰، برنامه موبایلی ۱۳۷ و همچنین وبسایت شهرداری شهرکرد درخواستهای خود را ثبت کنند و تمام درخواستها توسط کارشناسان مربوطه پیگیری و به سرعت رفع میشوند.
نظر شما