تمهیدات لازم برای حمل‌ونقل شهروندان جهت حضور در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در خصوص ارسال اتوبوس جهت شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت گفت: به‌دلیل اشتیاق مردم از اقشار و مجامع فرهنگی مختلف برای حضور در مراسم تشییع و ازدحام جمعیت، تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابوالفضل توکلی در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اظهار کرد: در ساعاتی دیگر جلسه‌ای در مجمع استان اصفهان برگزار می‌شود تا تمهیدات لازم برای حمل‌ونقل شهروندان و علاقه‌مندان به شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه سقوط بالگرد اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان به‌عنوان نماینده و متولی حمل‌ونقل در جلسه شرکت خواهد کرد، افزود: تلاش اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان این است که شرکت‌های مسافربری برای حمل‌ونقل شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان در خصوص برنامه‌های است سازمان برای ارسال اتوبوس جهت شرکت مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی و شهدای خدمت عنوان کرد: به دلیل اشتیاق مردم از اقشار و مجامع فرهنگی مختلف برای حضور در تشییع و ازدحام جمعیت، شهروندان با استفاده از خودروهای شخصی راهی سفر شوند.

توکلی با اشاره به زمان برگزاری برنامه‌های مختلف در سطح استان‌ها ادامه داد: مراسم تشییع در قم، برنامه عصر امروز در مصلی تهران، همچنین حرکت در صبح روز چهارشنبه از دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی از برنامه‌هایی است که در هفته جاری برگزار می‌شود و شهروندان می‌توانند موقعیت‌های نزدیک را انتخاب و در مراسم شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از شهروندان برای تهیه بلیت به پایانه‌ها مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: با محوریت و همکاری استانداری پیش‌بینی شده است که تا حد امکان شهروندان بتوانند از اتوبوس‌های مسافربری استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با دعوت مردم به صبر و همکاری اضافه کرد: در خصوص دسترسی مردم به پارکینگ مرقد امام (ره) به عنوان توقف‌گاه اصلی و استفاده از خطوط مترو باید پیگیری‌هایی از اداره کل راهداری و مسئولان استانی صورت پذیرد.

کد خبر 755976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.