امیدوارم برنامه‌های شهید آیت الله رئیسی تا تحقق اهداف ایشان ادامه داشته باشد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه امیدوارم در نبود شهید رئیسی با تداوم برنامه‌ها اهداف بلند ایشان برای کشور محقق شوند، در آموزش و پرورش مأموریت‌های ۱۲ گانه را به وزیر محول کرد که مهمترین آن‌ها هنرستان‌های جوار صنعت، توسعه فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی و عدالت آموزشی بود.

عبداله حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: شهید دکتر سید ابراهیم رئیسی شخصیت بی نظیری بود که مقام معظم رهبری بهترین تعبیر را در مورد ایشان به کار گرفتند و فرمودند که سخت‌کوش، تلاشگر، خستگی ناپذیر و فساد ستیز هستند.

وی افزود: شهید رئیسی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از نیروهای جوان در مسئولیت‌های مختلف استفاده کند و با به‌کار گیری جوانان انقلابی این امکان فراهم شد تا نظام جمهوری اسلامی در آینده از آنها استفاده نماید.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان، ادامه داد: امیدوارم در نبودشان برنامه‌هایی که داشتند با حضور معنوی‌شان اجرایی شود و اهداف بلند ایشان برای کشور محقق شوند، در آموزش و پرورش مأموریت‌های ۱۲ گانه را به وزیر محول کرد که مهمترین آن‌ها هنرستان‌های جوار صنعت، توسعه فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی و عدالت آموزشی بود.

حبیبی اضافه کرد: نقشه را سند تحول بنیادین که در دولت ایشان تصویب شد می‌تواند کمک شایسته‌ای به ایجاد محیط سالم و تربیتی در آموزش کند تا دانش‌آموزان بتوانند به حیات طیبه در ساحت‌های شش‌گانه‌ای که برای آنها نظر گرفته شده، برسند.

وی با اشاره به اینکه شهید آیت‌اله رئیسی در کنار شهیدان باهنر و رجایی افتخاری بر پیشانی نظام جمهوری اسلامی هستند، تاکید کرد: شهید رئیسی از خود الگویی برجای گذاشته که امیدوارم کسانی که سکاندار مسئولیت خطیر ریاست جمهوری می‌شوند از این الگو استفاده و سخت‌کوشی، خستگی ناپذیری و برنامه‌های منظم ایشان را ادامه دهند.

کد خبر 755959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.