پیام تسلیت اعضای شورای شهر سنندج در پی شهادت رئیس‌جمهور

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در پیامی، شهادت رئیس‌جمهور مردمی و جمعی از همراهانش در سانحه دردناک سقوط بالگرد را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، پیام تسلیت اعضای شواری شهر سنندج در پی شهادت رئیس‌جمهور به این شرح است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

رئیس جمهور جهادی و انقلابی، مردمی و محبوب و بزرگ‌مردی از تبار نیکان که در تمام دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی ناپذیر بر عهد صادقانه خود با ذات احدیت مجاهدانه ایستاد، مسافر بهشت شد و به ملکوت اعلی پیوست و اکنون ایران همیشه سربلند در ماتم اوست.

به مشیّت مقدّر و رضای پروردگار سر فرود می‌آوریم و به تلخی و درد، دریغاگوی غیاب مردی می‌شویم که مرگ هرگز نمی‌تواند نام و نشانش را بمیراند و به رنج او و هم‌رنج‌هایش، گنجی به میراث باقی مانده است او را به مهر بدرقه می‌کنیم که به نیکی سزاوار همسایگی و همنشینی با حضرت حق است.

سرفرازی و شکوه ایران اسلامی مرهون پایمردی بزرگ‌مردانی است که به تقدیم جسم و جان خویش هیچ کم نگذاشتند و آبروی دیروز و امروز و فردای میهن شدند.

شهادت آیت الله رئیسی و سایر خادمان نظام فقدانی بزرگ است و امید است با تمسک به منویات مدبرانه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" همدلی مسؤولان و مشارکت آحاد مردم شاهد عبور از این روزهای تلخ و جانکاه باشیم.

معتمدان و منتخبان مردم قدرشناس دیار سنندج این ضایعه جانگداز و شهادت مردان خدا را به مقام معظم رهبری مدظله العالی، اعضای محترم هیأت دولت و ملت نجیب و عزادار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، از خداوند رحمان علو درجات و محشور شدن با انبیا را مسئلت داریم.»

کد خبر 755687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.