آیت‌الله رئیسی احیاگر کار جهادی و انقلابی در این دوران بود

استاندار کردستان گفت: آیت‌الله رئیسی احیاگر کار و تلاش و خدمت جهادی و انقلابی در این دوران بود که محبوب بود و شبانه‌روز خدمت می‌کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، امروز _دوشنبه سی‌ویکم اردیبهشت_ در مراسم سوگواری شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در صحن قدیم مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد، ضمن تسلیت و تبریک شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان او، اظهار کرد: امروز در روز میلاد امام رضا (ع) هستیم که شهید آیت الله رئیسی خدمت خود را در حرم این امام آغاز کرد و حسن ختام خدمتش نیز در شب میلاد آن امام همام بود که به بالاترین درجه الهی که درجه رفیع شهادت است، نائل آمد.

وی افزود: انقلاب اسلامی چهره‌های برجسته‌ای را از خدمتگزاری در حوزه‌های مختلف به تاریخ ایران زمین و به حکومت اسلامی و دنیا معرفی کرده است و در دهه اول انقلاب نیز چهره‌های برجسته دیگری به درجه شهادت رسیدند که سند حقانیت ملت ایران بودند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی احیاگر کار و تلاش و خدمت جهادی و انقلابی در این دوران بود که محبوب بود و شبانه‌روز خدمت می‌کرد.

زارعی کوشا ادامه داد: رئیس جمهور در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم حاضر می‌شد و ویژگی شاخص او که همواره به آن افتخار می‌کرد تبعیت از ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری بود.

وی با بیان اینکه روحیه ولایت مداری ویژگی بارز این شهید بزرگوار بود، اضافه کرد: از نقاط برجسته شخصیتی و مدیریتی این شهید آن بود که هیچگاه فرصتی را برای دفاع از خود تلف و استفاده نکرد با وجودی که بشدت ناجوانمردانه مورد تخریب بیگانگان بود.

کردستان در تدارک سفر چهارم رئیس جمهور بود

استاندار کردستان گفت: رئیس جمهور همواره پیگیر مسائل و مشکلات استان کردستان بود و می‌گفت که اگر لازم باشد ۳۰ بار دیگر هم به کردستان سفر می‌کنم که ما در تدارک سفر چهارم ایشان بودیم.

وی تصریح کرد: برای افتتاح پروژه آب شرب سنندج و حل مشکل ۱۰ ساله آب شرب این شهر، در آذرماه سال ۱۴۰۱ در حالی که کشور و استان ما درگیر اغتشاشات بود دعوت ما را قبول کرد و به استان کردستان سفر کرد و حتی در این سفر در بازار سنندج نیز در بین مردم حضور یافت.

استاندار کردستان افزود: کدام رئیس جمهور را در تاریخ کشور داشته‌ایم که خود را مسئول و خادم همه مردم بداند و حتی با خانواده کشته‌شدگان اغتشاشات نیز دیدار کند.

زارعی کوشا ادامه داد: استان کردستان مورد توجه ویژه آیت‌الله رئیسی بود و در آخرین جلسه ما که دوشنبه هفته گذشته در نشست مشترک با استانداران کشور بود، باز هم از کردستان نام بردند.

وی تاکید کرد: اگر در این دو سه سال اخیر قدمی در این استان برداشته شده، جز با دستور مستقیم این شهید بزرگوار نبوده است.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: چه افتخاری بالاتر از اینکه در شب میلاد امامی که افتخار خادمی آن را داشت و در مسیر خدمت به مردم و اعتلای دولت اسلامی، رئیس جمهور به شهادت رسید.

زارعی کوشا در ادامه یاد و خاطره همراهان دیگر رئیس جمهور را نیز گرامی داشت و به بیان فضائل اخلاقی آنها پرداخت.

کد خبر 755558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.