صداقت، پرکاری و مردمی‌بودن از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صداقت، پرکاری و مردمی بودن از ویژگی‌های آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی بود و شهادت ایشان نیز نشان از تلاش و کار بی‌حد وی دارد.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی از قبل از انقلاب نیز نیروی مردمی بوده و در دل مردم به‌ویژه محرومان قرار داشته است.

وی با اشاره به مناصب مختلف ایشان در کشورمان افزود: صداقت، پرکاری و مردمی بودن از ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی بود، شهادت ایشان نیز نشان از تلاش و کار بی‌حد او دارد.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رئیس‌جمهور تمام وقت خود را برای مسئولیتی که بر عهده داشت، صرف کرد؛ به فکر محرومان بود و در این راستا با اقدامات و مصوبات در دولت به فکر رفع مشکلات مردم بود.

وی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور ایران عاقبت به خیر شد، گفت: اداره کردن کشور، کار بسیار سختی است، ایشان سنگ تمام گذاشت و بیش از اندازه وقت صرف کرد.

کد خبر 755411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.