ساعت هوشمند آمازفیت BIP 5 Unity چه قابلیت‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساعت هوشمند آمازفیت BIP 5 Unity به حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون مجهز شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساعت هوشمند آمازفیت BIP 5 Unity که به‌تازگی در هند معرفی شده است، دارای نمایشگر ۱.۹۱ اینچی LCD با رزولوشن ۲۸۰ * ۳۲۰ پیکسل است که در یک قاب فولادی ضدزنگ بادوام قرار گرفته است، این محصول گواهی IP68 را دریافت کرده است، بنابراین در عمق ۱.۵ متری زیر آب به مدت ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کند.

ساعت هوشمند آمازفیت BIP 5 Unity به حسگرهایی برای سنجش ضربان قلب و میزان اکسیژن خون مجهز شده است و در صورت تشخیص شرایط غیرعادی به کاربران هشدار می‌دهد؛ همچنین، از بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و از طریق برنامه گوشی هوشمند به حدود ۷۰ برنامه متصل می‌‏شود و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد.

انرژی مورد نیاز ساعت هوشمند آمازفیت BIP 5 Unity با استفاده از یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌‏شود که در صورت استفاده سنگین تا پنج روز و در صورت استفاده معمولی تا ۱۱ روز شارژدهی دارد؛ این گجت پوشیدنی در رنگ‌های خاکستری، زغالی و صورتی با قیمت ۸۴.۰۵ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 755267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.