راه‌اندازی هرچه زودتر خط ۲ متروی اصفهان نیازمند اقدام ویژه است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به پروژه مترو و نیاز شهر اصفهان به راه‌اندازی هرچه زودتر خط دو این پروژه گفت: این موضوع نیازمند اقدام ویژه است و اگر چنین شود، در پایان این دوره، شاهد افتتاح خط دو مترو خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا عباس حاج‌رسولی‌ها امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در نطق میان‌دستور صدوسی‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با گرامیداشت دهه کرامت اظهار کرد: شهرداری می‌تواند شعار سال را در بخش‌های مختلف دنبال کند تا «جهش تولید با مشارکت مردم» رقم بخورد.

وی با اشاره به تعداد بالای خدماتی که شهرداری به شهروندان ارائه می‌دهد، افزود: توسعه حوزه حمل‌ونقل، خدمات شهری، محیط زیست و فضای سبز نیازمند روحیه جهادی است تا جهش پیش‌بینی شده، ایجاد شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع گفت: مردم برای امور خود به شهرداری مراجعه می‌کنند، اما پاسخ صحیحی به آن‌ها داده نمی‌شود؛ این موضوع به موارد مختلفی حتی یک استعلام مربوط است و از تمام بخش‌ها می‌خواهیم که با ارائه صحیح خدمات، مشکلات مردم را برطرف کند تا برای امور محدود دچار مشکل نشوند.

حاج‌رسولی‌ها با اشاره به بازگشایی کارخانه ریسباف بیان کرد: واگذاری ریسباف به شهرداری اقدام مؤثری از سوی اداره کل میراث فرهنگی بود؛ امکانات خوبی برای بازسازی این کارخانه در نظر گرفته شده است و می‌تواند این محل را به موزه‌ای در شأن اصفهان تبدیل کند.

وی با اشاره به پروژه مترو و نیاز شهر اصفهان به راه‌اندازی هرچه زودتر خط دو اظهار کرد: این موضوع نیازمند اقدام ویژه است و اگر چنین شود، در پایان این دوره، شاهد افتتاح خط دو مترو خواهیم بود.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اقدامات زیادی زیرِ زمینِ شهر در حال انجام است و ساخت ۲۰ ایستگاه در دستور کار قرار دارد که اقدام بسیار بزرگی است، گفت: در این خصوص باید همکاری‌های لازم صورت گیرد تا هرچه زودتر این خط به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: بخشی از حلقه چهارم ترافیکی شهر در محدوده اصفهان قرار ندارد، اما با همکاری‌های صورت گرفته و همت جهادی تا پایان سال می‌توانیم شاهد افتتاح این پروژه عمرانی باشیم.

حاج‌رسولی‌ها افزود: با بهره‌مندی از ظرفیت مسئولیت اجتماعی کارخانجات اصفهان و دیگر بخش‌ها حسینیه اصفهانی‌ها می‌تواند در مشهد توسعه پیدا کند تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 754919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سيد داود IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
    0 0
    متاسفانه هنوز ادامه خط یک مترو تا بهارستان کامل نشده و چندماهی هست که کارگاه ها فعالیتی ندارند.... و جاده بهارستان کشش این حجم از خودرو رو ندارد.