۳۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی خط کشی شد

مدیرکل راهداری خراسان شمالی گفت: ۳۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی با هدف تامین عبور و مرور جاده ای طی فروردین ماه سال جاری خط‌کشی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، محمد مشتری امروز _ شنبه بیست و نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه میلیارد تومان اعتبار برای اجرای عملیات خط کشی محورهای استان طی فروردین ماه امسال به منظور ایمن سازی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه هزینه شده است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای خراسان شمالی طی امسال خط کشی شود، افزود: عملیات خط کشی جاده‌ها با اولویت محورهای پرتردد و پر تصادف اجرا می‌شود و با توجه به سرقت تابلو و علائم در طول محورها و کمبود تجهیزات عمودی، استفاده از خط کشی و علائم افقی جایگزین مناسبی برای هدایت مسیر وسایل نقلیه است.

مدیرکل راهداری خراسان شمالی بیان مرد: طی ماه گذشته سه هزار عدد علائم تهیه و نصب، ۵۰۰ متر گاردریل و دو هزار و ۵۰۰ مترمربع علائم و خط نوشته اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای از طریق تماس با سامانه گویای ۱۴۱ می‌توانند هرگونه مشکل مشاهده شده در محورهای مواصلاتی استان را اطلاع دهند تا در اسرع وقت رفع شود.

کد خبر 754678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.