آخرین اخبار از فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری ۱۴۰۳

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آغاز فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری از امروز (شنبه) در بیش از ۱۸ حوزه ارزیابی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان اصفهان، وجیهه فاضل درباره فرایند ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری اظهار کرد: بیش از ۱۸ حوزه ارزیابی در قالب ۶۸ گروه ارزیاب، این فرایند را از بعدازظهر امروز _شنبه بیست و دوم اردیبهشت_ در استان اصفهان آغاز خواهند کرد.

وی افزود: هر گروه ارزیاب در هر روز هشت داوطلب را پذیرش خواهد کرد که در هر گروه نیز هشت نفر به عنوان ارزیاب فعالیت خواهند داشت تا داوطلب در این فرایند شرکت کند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه هر فرد باید در سه قسمت تدریس و طرح درس نویسی، ایفای نقش و بحث گروهی شرکت کند، تصریح کرد: در مرحله طرح درس نویسی و ایفای نقش هر دو نفر ارزیاب، یک داوطلب را مورد ارزیابی قرار خواهند داد و در موضوع بحث گروهی، هر یک ارزیاب، دو داوطلب را به طور همزمان ارزیابی می‌کند و در مجموع، یک داوطلب باید این سه مرحله را طی یک روز بگذراند.

وی گفت: داوطلبان فقط می‏‌توانند مدارک احراز هویت، مدارک مربوط به سوابق خود و لوازم‌التحریر را به همراه داشته باشند و ورود موبایل یا هر ابزار ارتباط الکترونیکی به حوزه ارزیابی ممنوع و در صورت کشف به عنوان متخلف محسوب می‌شود.

فاضل افزود: پس از پذیرش، فرد به تسهیل‌گر حوزه که در واقع نقش شرح دادن فرایند با آن است مراجعه خواهد کرد که در این مرحله سناریوی مرحله ایفای نقش و بحث گروهی و همچنین فرم مربوط به طرح درس نویسی به وی داده خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: سعی شده در حوزه‌های ارزیابی، فرایند به گونه‌ای پیش برود که داوطلب بدون استرس بتواند بهترین عملکرد خود را ارائه دهد.

کد خبر 752592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.