دعوت از ۵ ورزشکار ناشنوای آذربایجان غربی برای حضور در اردوهای تیم‌ ملی

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی از دعوت ۵ ورزشکار ناشنوا و کم‌شنوای شایسته استان به اردوهای تیم های ملی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عبدالسلام معروفی با اشاره به توانمندی‌های ورزشکاران آذربایجان غربی در رشته‌های مختلف از جمله کشتی، والیبال، شطرنج، فوتسال و… اظهار کرد: ۲ ورزشکار استانی به نام‌های سینا رشیدی و رسا ملک‌زاده به اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ساحلی جهت اعزام به مسابقات جهانی دعوت شدند.

وی افزود: همچنین سه ورزشکار دیگر به نام‌های رامز مجرد، جعفر علیزاده و سینا رشیدی به دومین اردوی تیم ملی والیبال جهت برای شرکت در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان والیبال ناشنوایان ٢٠٢۴ ژاپن از استان دعوت شده‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان‌غربی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مجموعه فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی و سایر مسؤولان استانی و شهرستانی و سرمربیان تیم‌های ملی و کادر فنی گفت: پیش‌تر نیز ٧ ورزشکار استان به اردوی تیم ملی والیبال دعوت شده بودند که با جمع حاضر از ابتدای سال جاری تاکنون ١٢ نفر از ورزشکاران ناشنوای آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی دعوت شده‌اند که در نوع خود بی نظیر است.

معروفی ضمن اشاره به برخی از مشکلات اقتصادی، معیشتی و اشتغال خواستار توجه و حمایت بیشتر مسؤولان و رفع تبعیض‌ها بین ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا با سایر ورزشکاران شد.

به گزارش ایمنا، هیئت ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی با بیش از ١٠ رشته ورزشی فعال و ده‌ها ورزشکار ملی جزو هیئت‌های برتر و شاخص کشوری در حوزه احداث زیرساخت و سالن اختصاصی و کسب عناوین قهرمانی در رده‌های المپیک، جهانی، آسیایی و ملی است.

کد خبر 752362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.