۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲
وجود ۶۱۵ باشگاه ورزشی در کردستان

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: ۶۱۵ باشگاه ورزشی ثبت شده در استان کردستان وجود دارد که امسال با توجه به شاخص‌های وزارت ورزش و جوانان ۷۳ باشگاه ورزشی برتر در استان انتخاب شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، آمنه غلام‌ویسی، امروز پنجشنبه بیستم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از باشگاه‌های ورزشی استان کردستان اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی رکن اصلی در توسعه ورزش قهرمانی استان هستند که علاوه بر پرورش و رشد جسمی می‌توانند در تربیت اخلاقی و منش پهلوانی و جوانمردی ورزشکاران نیز بسیار مؤثر واقع شوند.

وی با اشاره به اینکه ۶۱۵ باشگاه ورزشی ثبت شده در استان کردستان وجود دارد، افزود: با توجه به شاخص‌های وزارت ورزش و جوانان ۷۳ باشگاه ورزشی برتر در استان انتخاب شده‌اند و بنا داریم که این برنامه را هر سال حداقل یکبار برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: ورزشکاران استان کردستان با روحیه جهادی و ایثارگرانه برای توسعه ورزش استان تلاش می‌کنند چون ما با کمبود امکانات و منابع و صنایع بزرگ روبرو هستیم اما با این وجود ورزشکاران ما از وجودشان مایه گذاشته و دل مردم استان را شاد کرده‌اند که جای تقدیر دارد.

غلام‌ویسی اضافه کرد: مسئولان استان نیز حامی بخش ورزش هستند و توجه ویژه‌ای به این حوزه دارند و با این وجود آینده روشنی در انتظار ورزش استان است.

وی تصریح کرد: تلاش ورزشکاران و مربیان می‌تواند ورزش استان را توسعه دهد و ما همچون گذشته در کشور سرآمد باشیم.

کد خبر 752056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.