مشارکت بین‌ نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان بر مشارکت درون‌سازمانی و بین‌ نهادی و متمرکز کردن امکانات و منابع برای تحقق عینی و عملیاتی شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمال حیدری در دیدار با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اظهار کرد: ایجاد هماهنگی در بخش‌های مختلف و هم‌افزایی منابع در اختیار، لازمه دستیابی به جهش تولید و عمران و آبادانی شهر است و ضرورت دارد با تجمیع منابع امکان آن فراهم شود.

وی با تاکید بر ضرورت توسعه مشارکت مردم در اداره حوزه‌های مختلف شهر افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری «اصفهان شهر زنده است» و بر این اساس آنچه شهر اصفهان را بر سر زبان‌ها انداخته، زنده بودن و پویایی اصفهان است.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در عمر کوتاه مدیریت شهری باید با همگرایی پروژه‌ها را با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکمیل کرد و به بهره‌برداری رساند، در این صورت است که شاهد نتایج خوشایند آن که ارتقای فرهنگی، تفریحی و نشاط اجتماعی در میان شهروندان خود خواهیم بود.

حیدری بر مشارکت درون‌سازمانی و بین نهادی و متمرکز کردن امکانات و منابع برای تحقق عینی و عملیاتی شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» تاکید کرد.

مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی

فراهم‌سازی زمینه مشارکت شهروندان اصفهانی در پروژه‌ها

مسعود حیدری، مشاور شهردار و مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان نیز در این دیدار گفت: آنچه که در یک سیستم بیشترین هدررفت انرژی را هم به لحاظ مادی و هم به لحاظ معنوی به خود اختصاص می‌دهد، جزیره‌ای عمل‌کردن برنامه‌ها و طرح‌ها است.

وی افزود: با هم‌اندیشی و هم‌افزایی، باید پیش از انجام هرگونه اقدام، با ساماندهی منابع و نیروی انسانی، ضمن بهره‌برداری بهینه از امکانات موجود، ضریب رسیدن به اهداف کلان مدنظر مدیریت شهر را افزایش دهیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های این سازمان برای عمل به شعار سال ۱۴۰۳ و تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سعی داریم با ارائه بسته‌های تشویقی و تسهیل در فرایند مشارکت زمینه مشارکت بیشتر شهروندان را فراهم کنیم و اعتقاد داریم جنس این مشارکت محدود به سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها نیست.

حیدری تاکید کرد: شهروندان می‌توانند با ارائه دیدگاه‌ها و بیان ایده‌های خلاقانه خود به خلق فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری و توسعه شهر کمک کنند تا شعار «اصفهان شهر زندگی» محقق شود.

کد خبر 751390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.