شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، گفت: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در مراسم تشییع پیکر شهید معلم «حجت الله یوسفیه» با بیان اینکه معلمان هویت انقلاب را ساخته‌اند، اظهار کرد: امروز اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما شهدا هستند، به این شهید قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم که دانش‌آموزان خود را با فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در محضر این شهید تعهد می‌دهیم که راه او را ادامه خواهیم داد، افزود: تفحص این شهید در هفته معلم حاوی پیام‌های فراوانی برای ما است، از همکارانم می‌خواهم در مورد رجعت این شهید در هفته معلم رویدادی تعریف کنند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه انقلاب امانت شهدا است، تصریح کرد: به شهدا گواهی می‌دهیم که امانت دار هستیم و تعهد دهیم راه شهدا را ادامه می‌دهیم و نمی‌گذاریم استقلال کشور آسیب ببیند.

صحرایی با بیان اینکه به این شهید قول می‌دهیم دانش‌آموزان خود را با هویت ایرانی و اسلامی و فرهنگ اسلامی ایرانی تربیت کنیم، ادامه داد: این انقلاب امانت شهدا است، امانت ایثارگرانی که با بذل جان خود آن را رقم زده‌اند، شهید جایگاه رفیعی دارد و اگر معلم باشد به مراتب جایگاهش بالاتر است.

کد خبر 750870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.