لزوم تقویت امکانات درمانی تیران برای رفع نیاز مردم و مسافران

فرماندار تیران و کرون گفت: توسعه و تقویت زیرساختی و نیروی انسانی در بخش درمان این شهرستان برای تأمین نیاز مردم و گردشگران ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا امروز _شنبه اول اردیبهشت_ در جلسه معارفه سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های امکاناتی و تأمین نیروی انسانی توانمند و متخصص در حوزه درمان این منطقه برای خدمت‌رسانی و رفع نیاز جمعیت ۷۰۰۰۰ نفری این شهرستان لازم است.

وی افزود: علاوه بر خدمات‌رسانی به مردم تیران و کرون، ارائه خدمت به مسافران و گردشگران نیز از اهمیت خاصی برخوردار بوده و باید امکانات بهداشت و درمان این منطقه تقویت شود.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: حجم بالای تردد در جاده‌های این شهرستان به لحاظ موقعیت جغرافیایی و وقوع حوادث ترافیکی و نیاز مسافران به خدمات درمانی به تجهیزات و نیروی متخصص درمانی نیاز دارد.

محمدی‌کیا با اشاره به اینکه بیمارستان بهنیا تیران با امکانات زیرساختی نیازمند کادر متخصص است، تصریح کرد: اختصاص پزشک، پرستار و دیگر تیم درمان به این منطقه ضرورت دارد که دانشگاه علوم پزشکی در بخشی از نیاز همکاری داشته است.

وی اضافه کرد: تکمیل پروژه بیمارستان تخصصی امام رضا (ع) تیران در دستور کار مدیریت شهرستان قرار دارد و با همکاری نماینده مجلس و مسئولان بهداشت و درمان پیگیری می‌شود اما تا بهره‌برداری از پروژه بیمارستان باید روند خدمت‌رسانی در این مرکز با بهترین کیفیت انجام شود.

فرماندار تیران و کرون تلاش برای توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری‌ها را نیز مهم خواند و اذعان داشت: اصل پیشگیری از بیماری‌های روحی و جسمی مورد توجه بهداشت و درمان شهرستان باشد و برای آن راهبرد ارائه کند.

محمدی‌کیا به تعامل مدیران دستگاه‌های اداری با همدیگر اشاره کرد و گفت: سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون با روحیه مردم داری و تعاملی اهداف شهرستان را دنبال کند.

توجه دانشگاه علوم پزشکی به نیازهای بهداشتی و درمانی تیران و کرون

حمید گله‌داری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان نیز در این جلسه به موضوعات بهداشتی و درمانی تیران و کرون اشاره و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی نیاز درمانی و بهداشتی این منطقه را مورد توجه قرار داده است.

وی افزود: سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون با احصا نیازها و ارائه برنامه برای رفع نیازها برنامه‌ریزی و مسیر توسعه را با همکاری مسئولان شهرستان پیگیری کند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به توجه به نیازهای بهداشتی این منطقه خاطرنشان کرد: جذب نیروی بومی و توسعه امکانات در خانه‌های بهداشت برای پیشگیری از بیماری‌ها انجام شده و همین موضوع اقدام جدی در پیشگیری از بیماری‌ها محسوب می‌شود.

در این جلسه عباس قاری به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان تیران و کرون معرفی شد. سعید چمی پیش از این مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان بود که دو هفته پیش بر اثر بیماری فوت کرد.

کد خبر 746438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.