با همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی و همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم و گام‌های موثری نیز در این زمینه برداشته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمدعلی پهناور در دیدار با استاندار اردبیل با بیان اینکه حضور رؤسای فدراسیون در استان و جلسه با مدیران ارشد استان توانسته است تحول در ورزش را ایجاد کند، اظهار کرد: استان اردبیل در حال حاضر شاهد رشد و توسعه ورزش در همه رشته‌های ورزشی است و امیدواریم با همکاری مسئولان استان جهش مثبتی در ورزش اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه سه ورزشکار گلبال استان در اردوی تیم ملی حاضر هستند، افزود: در حال حاضر اردوی تیم ملی گلبال به میزبانی استان اردبیل در حال برگزاری است که این تیم برای حضور در پارالمپیک پاریس آماده می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص همکاری مشترک دستگاه‌های اجرایی برای توسعه ورزش استان بیان کرد: کارهای مشترکی را با دستگاه‌های اجرایی برای پیشرفت و توسعه ورزش از جمله بهزیستی، میراث فرهنگی، شهرداری و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان در حال برنامه‌ریزی هستیم که تلاش خواهیم کرد که ورزش استان به روزهای اوج خود برگردد.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این دیدار گفت: ۹۰ نفر از جویان استان اردبیل از جمله نابینایان، ناشنوایان و توان‌یابان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

رضایی با اشاره به تجلیل ورزشکاران بنام استان در رشته نابینایان «جعفری و شهبازی» از سوی وزیر کشور افزود: تا امروز تمام هزینه ایاب‌وذهاب ورزشکاران و مربیان ورزشی در سال گذشته پرداخت شده است و هیچ‌گونه بدهی در این زمینه نخواهیم داشت.

کد خبر 746205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.