کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات منجر به فوت در نوروز سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۴ درصد کاهش داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا امروز _شنبه یکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران، در خصوص وضعیت آمار حوادث رانندگی در نوروز سال جاری اظهار کرد: طبق اعلام پلیس‌راه استان آمار تصادفات برون‌شهری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با کاهش چشمگیری نسبت به سال قبل همراه بود.

وی افزود: در نوروز ۱۴۰۳ تعداد تصادفات منجر به فوت هشت مورد و تصادفات منجر به خسارت ۴۶۴ مورد گزارش شد که هر کدام به ترتیب کاهش ۵۴ و ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادفات جرحی با تعداد ۱۴۰ مورد نسبت به طرح نوروزی ۱۴۰۲ با کاهش ۱۹ درصدی همراه بود و به صورت کلی مجموع تصادفات به تعداد ۶۱۲ مورد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: درصد تغییر جان‌باختگان حوادث و سوانح رانندگی درون‌شهری در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل به صورت کاهشی و با مقیاس منهای ۱۸ درصد بوده است.

روستا خاطرنشان کرد: بر اساس آمار پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تعداد ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون‌شهری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد که از این تعداد دو مورد برطرف و سه مورد آشکارسازی شد و سایر نقاط نیز در دستور کار است.

وی افزود: با وجود افزایش حجم ترددها، تلاش‌های شبانه‌روزی جهت کاهش تصادفات در ایام نوروز در این استان، به ثمر نشست و شاهد کاهش تصادفات بودیم.

کد خبر 746167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.