مدیریت شهری از ظرفیت‌ها در تحقق شعار سال بهره بگیرد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند پیشگام و زمینه‌ساز اجرایی شدن بیانات رهبر انقلاب باشند، گفت: در مدیریت شهری ظرفیت‌ خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علی رضایی امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به تحقق عملیات وعده صادق با رمز یا رسول‌الله (ص) و موشک باران رژیم صهیونیستی با تبریک این مهم به امت حزب‌الله و مردم شهیدپرو، اظهار کرد: با وجود به‌کارگیری ظرفیت آمریکا، انگلیس، فرانسه و سپرهای چند لایه اسرائیل جنایتکار، شامگاه شنبه بیشتر موشک‌ها از این سپرها عبور کرده به اهداف نظامی مورد نظر، اصابت کردند.

وی به موج شادی مردم و به ویژه مردم مظلوم غزه به دنبال انجام این عملیات مهم اشاره کرد و افزود: مردم و به ویژه کودکان و زنان مظلوم غزه که همواره مورد هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، شامگاه شنبه شبی آرام را بدون پرواز و حمله هواپیماهای جنگی اسرائیل جنایتکار، سپری کردند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: با توجه به اعلام سپاه پاسداران این اقدام تنها بخشی از عملیات تنبیهی و در پاسخ به حملات رژیم غاصب به اماکن دیپلماتیک کشورمان و حق دفاع مشروع براساس بند ۵۱ منشور ملل متحد و راهبردی بوده است.

رضایی در ادامه به نام‌گذاری سال و بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و اضافه کرد: در مدیریت شهری ظرفیت خوبی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و معماری و شهرسازی برای حضور مردم به منظور تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) وجود دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر، شهرداری و معاونت‌ها می‌توانند در زمینه‌سازی اجرایی شدن بیانات رهبری پیشگام باشند، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات خود بر وحدت و همدلی بین مسئولان در سطوح مختلف تأکید داشته و بر ما وظیفه است که با عمل به این تأکیدات زمینه‌ساز خدمت مؤثرتر به شهروندان باشیم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: فرمانده نیروی انتظامی پس از تأکید رهبر انقلاب در خصوص صیانت از هنجارهای اسلامی و ملی در بحث مقابله با بی‌حجابی و صیانت از عفاف و حجاب وارد میدان شده است.

رضایی با تأکید بر اینکه عمل به بیانات رهبر انقلاب بر ما نیز وظیفه است، خاطرنشان کرد: شهرداری باید در بحث صیانت از عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی، پارک‌ها و محیط اداری ورود کند.

وی در ادامه خواستار تقویت تعامل و هماهنگی شهرداری با نهادهای حاکمیتی شد و گفت: لازمه دسترسی بیشتر مدیریت شهری به امکانات، منابع و ظرفیت‌ها، هماهنگی، تعامل و همسویی بیشتر است و باید به ویژه در سال پایانی خدمت شورای شهر این تعامل تقویت و از اختلافات پرهیز شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: به منظور تحقق بودجه ۴ هزار میلیاردی شهرداری و انجام پروژه‌ها و اجرای برنامه‌ها، نیاز به تعامل و هماهنگی بیشتر و دسترسی به منابع و امکانات است.

رضایی در پایان خواستار پیگیری برگزاری جلسه‌ای به منظور هماهنگی بیشتر مسؤولان شد و افزود: به منظور تحقق تعامل و هماهنگی بیشتر نیاز به برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار، معاونان وی، شهردار، نمایندگان کنونی و منتخب و دستگاه‌های اجرایی است.

کد خبر 744883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.