دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: روز گذشته یک نفر سارق دستگیر و ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، هادی نجفی صالح امروز _شنبه بیست و پنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیمه شب گذشته و حین گشت زنی مأموران کلانتری "۱۲ مدرس" فردی را در حال خروج از یک ساختمان در حال ساخت مشاهده کردند.

وی افزود: با توجه به سابقه سرقت از این گونه ساختمان‌ها مأموران این فرد را دستگیر و به کلانتری منتقل که با انجام تحقیقات خاص پلیسی به ۹ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: این فرد با تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد و بر همین اساس از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.

*دستگیری ۶ متهم در اجرای طرح امنیت محله محور در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستان"تویسرکان" از اجرای طرح امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۶ متهم دستگیر شد.

سرهنگ رضا نوری در این خصوص اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان پس از هماهنگی با مرجع قضائی طرح امنیت محله محور را با هدف تأمین نظم، امنیت و آرامش و پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات عمومی اجرا کردند.

وی افزود: دستگیری یک نفر سارق اماکن خصوصی ،۲ نفر خرده فروش مواد مخدر و ۳ نفر در رابطه با سایر جرایم و کشف ۲۴۰ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی, تعداد ۵۰۴ عدد انواع قرص‌های مخدر و غیرمجاز و ۴ حقه وافور و همچنین توقیف ۴ دستگاه خودرو متخلف از نتایج این طرح است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در خاتمه تأمین امنیت جامعه را مهمترین دغدغه پلیس دانست و با قدردانی از نگاه حمایتی مردم، مسؤولان و اصحاب رسانه نسبت به موضوع نظم و امنیت خاطر نشان کرد: پاسخ گویی به مطالبات مردمی از اولویت‌های فراجا در سال ۱۴۰۳ است و در این خصوص از مردم و معتمدین درخواست کرد که در اجرای طرح امنیت محله محور جهت کنترل جرم و تأمین امنیت شهروندان از پلیس مطالبه گری داشته باشند.

کد خبر 744180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.