آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۲۵ فروردین / ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورها

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_‌ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و آب اسک دیده می‌شود.

همچنین ترافیک در آزادراه پردیس - تهران و رودهن - تهران محدوده‌های جاجرود و آزادراه رشت - قزوین محدوده شیرین سو، سنگین گزارش شده است.

تردد روان در محورهای فیروزکوه، چالوس و آزادراه تهران - شمال مسیر (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

طبق اطلاعات موجود، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده هشتگرد، کمال‌شهر حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده کمال‌شهر و محور شهریار - تهران در برخی مقاطع سنگین و ترافیک در آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم‌شهر، نیمه‌سنگین است.

شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان خراسان رضوی هستیم.

محورهای هشتگرد - طالقان و گنبد - سه‌راهی کلاله مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۲۵ فروردین / ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورها

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و نوار شرقی کشور، استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، مناطقی از یزد و کرمان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: یکشنبه در شمال شرق و نوار شرقی کشور واقع در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در بخش‌هایی از یزد، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و بعدازظهر در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل، بارش رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه در بعضی نقاط شمال غرب، شمال شرق، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی جدید از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد و سه‌شنبه با تقویت این سامانه بارشی در استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جزایر خلیج‌فارس، رگبار و رعد و برق گاهی همراه با وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: سه‌شنبه بعدازظهر در مناطقی از مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک رخ می‌دهد، چهارشنبه این وضعیت در استان‌های فارس، کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب یزد و خراسان جنوبی رخ خواهد داد، همچنین در ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود. امروز نیمه شرقی دریای خزر و از امروز تا دوشنبه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 743952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.