۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
گوشی تکنو Pova 6 Pro عرضه شد

انرژی مورد نیاز گوشی تکنو Pova 6 Pro با استفاده از یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‎‌شود و از فناوری شارژ سیمی سریع 70 واتی پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت تکنو به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود به نام Pova 6 Pro رونمایی کرده است، این محصول دارای نمایشگر ۶.۷۸ اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت است؛ این گوشی جدید به تراشه مدیاتک Dimensity 6080 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

گوشی تکنو Pova 6 Pro اولین گوشی هوشمند در هند است که از بسته باتری عظیم لیتیوم پلیمری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود و از فناوری شارژ سریع سیمی ۷۰ واتی پشتیبانی می‌کند، این قابلیت برای یک گوشی هوشمند میان‌رده کاملاً چشمگیر است، شارژ کامل گوشی فقط ۵۰ دقیقه طول می‌کشد و تنها در ۱۹ دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می‌‎شود.

دوربین اصلی گوشی تکنو Pova 6 Pro از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که با حسگر تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی همراه شده است، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ از دیگر ویژگی‌های این کوشی می‌توان به شارژ معکوس ۱۰ واتی و اسکنر اثرانگشت روی نمایشگر اشاره کرد.

کد خبر 743943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.