آمار بازدید گردشگران اصفهان در تعطیلات عید فطر، رکورد نوروز را شکست

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان گفت: بیشترین میزان بازدید گردشگران در فروردین امسال مربوط به سومین روز از فروردین بود که بازدید ۵۷۰۰۰ نفر گردشگر در یک روز به ثبت رسید و از صبح امروز تا عصرگاهان، رکورد بازدید گردشگران از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان شکسته شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حمید رضا محققیان اظهار کرد: اساس پیش‌بینی‌های به عمل آمده، ستاد سفر استان از روزهای گذشته آماده خدمات‌رسانی به گردشگران همزمان با تعطیلات عید سعید فطر بوده است

وی افزود: از صبح امروز و در دومین روز از تعطیلات عید سعید فطر تا این لحظه ۶۰۶۵۴ نفر گردشگر از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید به عمل آورده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان تصریح کرد: بیشترین میزان بازدید گردشگران در فروردین امسال مربوط به سومین روز از فروردین بوده که بازدید ۵۷۰۰۰ نفر گردشگر در یک روز به ثبت رسید، با این وصف از صبح امروز تا عصرگاهان، رکورد بازدید گردشگران از آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان اصفهان در کل فروردین ماه شکسته شد.

محققیان خاطر نشان کرد: بازدید گردشگران از جاذبه‌های استان لحظه به لحظه در حال افزایش است و آمار گردشگران عید فطر تا فردا همچنان افزایش خواهد یافت.

کد خبر 743673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 0
    اصفهان زیبای من نصف جهان نگین خاورمیانه