پیام تسلیت کتائب حزب‌الله عراق به «اسماعیل هنیه»

کتائب حزب الله عراق در پیام تسلیتی به «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، شهادت سه تن از فرزندان و نوه‌های» وی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المیادین، کتائب حزب الله عراق در پیامی شهادت سه تن از فرزندان و نوه‌های هنیه در بمباران رژیم اسرائیل در نوار غزه را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت کتائب حزب الله عراق آمده است: دشمن به هراندازه که از قواعد درگیری تجاوز کند نمی‌تواند خللی در اراده رزمندگان مقاومت ایجاد کند.

در این پیام تسلیت تاکید شده است: این شهادت آتش مقاومت را در برابر رژیم ناتوان مورد حمایت آمریکا بیش ازپیش شعله ور خواهد کرد.

پیش از این نیز «فالح الفیاض»، رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق، در پیامی شهادت سه تن از فرزندان و نوه‌های هنیه در بمباران رژیم اسرائیل در نوار غزه را تسلیت گفت.

الفیاض در نامه خود نوشت: اندوه شما، همان اندوه ما و زخم و ناراحتی شما، بسان زخم و ناراحتی ماست.پیروزی خیلی زود با همت مؤمنان محقق خواهد شد.

پیش از این نیز، نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر امورخارجه قطر و «محمود عباس» رئیس تشکیلات شهادت چندین تن از فرزندان و نوه‌های هنیه را تسلیت گفتند.

رژیم صهیونیستی عصر دیروز چهارشنبه در جنایت دیگری سه فرزند و سه نوه هنیه را در غرب غزه به شهادت رساند.

در همین راستا، منابع فلسطینی نیز تأیید کردند که «حازم»، «امیر» و «محمد» هنیه به همراه سه نوه رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، آنها در حمله رژیم صهیونیستی به خودرویشان در منطقه «الشاطی» غزه به شهادت رسیده‌اند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تایید خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش در حمله رژیم صهیونیستی، گفت: ما با این درد و خون برای مردم، آرمان و ملت خود امید، آینده و آزادی می‌آفرینیم.

هنیه همچنین گفت: حدود ۶۰ نفر از اعضای خانواده من مانند همه مردم فلسطین به شهادت رسیدند و هیچ تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اشغالگران بر این باورند که با هدف قرار دادن فرزندان رهبران، عزم مردم ما را درهم می‌شکنند اما ما به اشغالگران می‌گوییم که این خون، ما را در اصول و پایبندی به سرزمین‌مان استوارتر می‌کند.

کد خبر 743569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.