آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین / ترافیک سنگین در محور تهران - شمال

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده عوارضی تهران سنگین و تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه هراز و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است.

همچنین شاهد بارش باران در محورهای شمالی هستیم.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره دیده می‌شود و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، سمنان، مازندران، البرز، گیلان، اردبیل و قزوین وجود دارد.

طبق اطلاعات موجود، محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین / ترافیک سنگین در محور تهران - شمال

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، استان‌های ساحلی خزر، شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و جنوب غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، رگبار باران، رعد و برق، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: روز جمعه بارش در شمال غرب و غرب کشور قطع می‌شود، اما در سایر مناطق ذکر شده و در سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب کرمان، بارش تداوم خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: شنبه در شمال شرق، شرق، جنوب سیستان و بلوچستان، استان‌های مازندران و گلستان، بخش‌هایی از مرکز کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، یکشنبه در شمال شرق و شرق و دوشنبه در شمال شرق کشور، بارش رخ می‌دهد و سپس سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: از بعدازظهر یکشنبه، سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور و دوشنبه در شمال غرب، بعضی نقاط غرب، جنوب غرب و جنوب کشور سبب بارش می‌شود و و طی دو روز آینده دریای خزر، شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین پنجشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی، نواحی مرکزی کشور و پنجشنبه و جمعه در شمال شرق و شرق کشور، وزش باد شدید و در بعضی نقاط گرد و خاک پیش بینی می‌شود، همچنین تا روز شنبه کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

کد خبر 743562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.