نماز عید فطر در ۱۵ شهر زنجان اقامه شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نماز عید فطر امروز در ۱۵ مصلای نماز جمعه استان و در شهر زنجان نیز در مصلای خاتم الانبیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایمنا از زنجان امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین_ نماز باشکوه عید فطر در مصلی خاتم الانبیای زنجان اقامه شد.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، نماز عید فطر امروز در ۱۵ مصلای نماز جمعه استان و در شهر زنجان نیز در مصلای خاتم الانبیا برگزار شد.

درب‌های مصلای محل برگزاری نماز عید فطر زنجان از ساعت هفت صبح امروز به روی نمازگزاران باز بود.

مردم مؤمن و خداجوی شهرهای مختلف استان زنجان از پیر و جوان و زن و مرد در نخستین روز از ماه شوال صفوف نماز عید تشکیل دادند و نماز عید سعید فطر را پس از یک ماه روزه داری در ماه میهمانی خدا به جای آوردند و ندای «اسْأَلُک بِحَقِّ هذَا الیوْمِ» را سر دادند.

حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز عید سعید فطر اظهار کرد: خدا را شاکریم امسال نیز فرصت و توفیق روزه داری و عبادت در ماه مبارک رمضان را عطا فرمود.

وی با اشاره به اینکه عید سعید فطر عید بندگی و اخلاص است، افزود: خوشا به حال کسانی که در این ماه موفق به عبادت و روزه داری شدند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان زندگی در دنیا را بهترین فرصت برای توبه دانست و گفت: نتیجه انجام واجبات و ترک محرمات بهشت و نتیجه بی توجهی به این امور آتش جهنم است.

وی با بیان اینکه باید همه برای ساختن ایرانی آباد و آزاد دست در دست هم دهیم افزود: در این راستا همه باید تلاش کنند.

کد خبر 743381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.