اعلام محدودیت‌ های ترافیکی عید سعید فطر در شهرکرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی چهارمحال و بختیاری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی ویژه نماز عید سعید فطر در شهرکرد را اعلام کرد.

ایرج حسین‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم نماز عید سعید فطر و مطابق مصوبه ابلاغی، محدودیت پارک وسایل نقلیه در طول مسیرهای پیش‌بینی‌شده از ساعات ابتدایی ۴:۳۰ بامداد روز عید فطر اعمال می‌شود.

وی با اشاره به مسیرها محدودیت ترافیکی در شهرکرد اضافه کرد: محدودیت ترافیکی در مسیرهای بلوار آیت‌الله طالقانی حدفاصل چهارراه بوعلی تا نبش جاده سلامت، بلوار کاشانی از میدان آیت‌الله دهکردی تا تقاطع پارک تهلیجان، بلوار شریعتی از مقابل اداره برق تا انتهای بلوار، تقاطع شهید باهنر فردوسی تا انتهای خیابان شهید باهنر اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: از ساعت ۲۴ شب قبل از مراسم نماز عید فطر توقف همه وسایل نقلیه در محدودیت‌های اعلام شده ممنوع و پاک‌سازی کامل انجام خواهد شد.

حسین‌پور با بیان اینکه در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی برای جابه‌جایی تا محل برگزاری نماز عید سعید فطر استفاده شود، تاکید کرد: توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول مسیر برگزاری عید سعید فطر ممنوع است و در صورت توقف، وسایل نقلیه با جرثقیل به خارج از محدوده اعلامی انتقال پیدا خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند سفرهای خود را با مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح از مسیرهای جایگزین انجام دهند.

کد خبر 743208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.