خودروی مینی کوپر C مدل 2025 چه قابلیت‌هایی دارد؟

خودروی مینی کوپر C مدل 2025 دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، تشخیص خستگی راننده، هشدار ترافیک مقابل، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دنده عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودرو مینی کوپر C مدل ۲۰۲۵ از یک موتور ۱.۵ لیتری سه سیلندر توربوشارژ بهره می‌برد که ۱۱۵ کیلوات قدرت و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس هفت‌سرعته اتوماتیک دو کلاچه همراه است، شرکت سازنده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۷.۷ ثانیه از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

طول و عرض خودرو مینی کوپر C مدل ۲۰۲۵ به ترتیب ۳۸۷۶ و ۱۷۴۴ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۳۲ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۴۹۵ میلی‌متر است، این خودرو دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، تشخیص خستگی راننده، هشدار ترافیک مقابل، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دنده عقب است.

از دیگر ویژگی‌های خودروی مینی کوپر C مدل ۲۰۲۵ می‌توان به چرخ‌های ۱۷ اینچی، سیستم صوتی ۱۰۰ واتی مجهز به شش بلندگو، کروز کنترل تطبیقی، شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند، چراغ‌های جلو اتوماتیک LED و برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران اشاره کرد؛ این خودرو در رنگ‌های زرد، سبز و نقره‌ای عرضه می‌‎شود.

کد خبر 743066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.