بازدید مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از طرح‌های نوین تفریحی و گردشگری

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و مدیران حوزه‌های این اداره کل، ضمن بازدید از طرح‌های تفریحی و گردشگری نوین اجرا شده، به بررسی روند برگزاری آئین رونمایی از طرح‌های تفریحی و گردشگری اصفهان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک نژاد، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از پهنه‌های عملکردی و محورهای عملیاتی آماده بهره‌برداری شرکت و مجتمع گردشگری صفه بازدید کرد.

در این بازدید که با همراهی معاونت‌های این اداره‌کل صورت پذیرفت، ضمن بررسی اقدامات محیطی و ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری در شرف بهره‌برداری، موضوع اجرای طرح ویژه به منظور اطلاع‌رسانی و افتتاح عمومی طرح‌های جدید تفریحی و گردشگری اصفهان گفت‌وگو و مذاکره شد.

بازدید مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از طرح‌های نوین تفریحی و گردشگری

سیدعلی معرک‌نژاد در حاشیه بازدید خود اظهار کرد: ضروری است تا در بهره‌برداری از اماکن تفریحی و گردشگری جدید شهری به اقشار مختلف و متنوع مردم و حتی به طور ویژه به کودکان و نوجوانان توجه داشت.

وی با اشاره به تدارک شرایطی برای بهره‌برداری اکثریت مردم از طرح‌های مختلف تفریحی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف اطلاع‌رسانی برای پاسخ به درخواست‌ها و نیازهای مخاطبان بهره گرفت.

سعید ساکت، مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان نیز در این بازدید گفت: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سال اخیر گام‌های بلندی برای تنوع و تکثر ظرفیت‌های تفریحی و گردشگری برداشته است که بخش قابل توجه آن در شهربازی شهر رویاها و سپس مجتمع گردشگری صفه استقرار یافته است.

بازدید مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از طرح‌های نوین تفریحی و گردشگری

وی با اشاره به تعامل ویژه با اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در راستای معرفی هرچه شایسته‌تر طرح‌های جدید تفریحی و گردشگری این شرکت، افزود: به منظور بهره‌برداری رسمی از بیش از ۲۰ ظرفیت تفریحی و گردشگری جدید در سه مجموعه تحت پوشش شرکت، برنامه‌ریزی ویژه‌ای در حال تدارک و تدوین است که از طریق درگاه‌های اطلاع‌رسانی تحت مدیریت اداره کل ارتباطات به اطلاع مردم جهت حضور و میزبانی شایسته از شهروندان اعلام می‌شود.

کد خبر 743019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.