از برگزاری تورهای رایگان گردشگری برای محلات کم‌برخوردار تا افتتاح مجموعه‌های تفریحی

شهردار اصفهان در مراسم بهره‌برداری از ۱۶ پروژه شاخص گردشگری در صفه، ۲ خبر خوب هم برای شهروندان اصفهانی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، با تبریک روز ملی شوراها، از تلاش‌های شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و هیئت مدیره و مدیریت این مجموعه تشکر کرد.

وی با اشاره به مطرح شدن خواسته مردمی در برنامه‌های بازدید از بعضی محلات محروم برای استفاده کودکان و نوجوانان این مناطق از امکانات تفریحی شهر افزود: در همان جلسه مقرر شد تورهای گردشگری برای محلات کم‌برخوردار به‌صورت رایگان از هفته آینده دایر شود تا شعار «شهرداری برای همه مردم است» بار دیگر محقق شود.

قاسم‌زاده خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری دو مجموعه تفریحی جدید با ویژگی‌های متفاوت تقدیم شهروندان می‌شود و آن‌ها از منظر جدید، شهر اصفهان را تماشا خواهند کرد که یکی از آن‌ها در شرق اصفهان و دیگری در شمال شهر مجموعه تفریحی با مختصات کاملاً متفاوت ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تفریح حق مسلم شهروندان است و در فرهنگ دینی، در کنار کار و عبادت، از ما خواسته شده است که تفریح داشته باشیم.

کد خبر 749172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.