لپ‌تاپ لنوو ThinkBook X AI 2024 از چه تراشه‌ای بهره می‌برد؟

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook X AI 2024 به پردازنده Intel Core Ultra 9 مجهز شده است و با 32 گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و حداکثر دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت لنوو به صورت رسمی لپ‌تاپ ThinkBook X AI 2024 را در چین معرفی کرده است، تیزر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که این محصول دارای نمایشگر ۱۳.۵ اینچی با وضوح 2.8K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نسبت تصویر ۳:۲ است، این محصول به پردازنده Intel Core Ultra 9 مجهز شده است و با ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و حداکثر دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

لپ‌تاپ لنوو ThinkBook X AI 2024 به لطف طراحی آلیاژ منیزیم ضدزنگ، با وزن فقط یک کیلوگرم عرضه می‏‌شود، بدنه این محصول نیز فقط ۱۲.۹ میلی‌متر است، انرژی مورد نیاز این لپ‌تاپ با استفاده از یک بسته باتری ۷۴ وات ساعتی تأمین می‌‎شود که ۲۱ ساعت پخش مداوم ویدئو را ارائه می‌دهد؛ گزینه‌های اتصال محصول یادشده شامل سه رابط تاندربولت ۴ و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‏‌شود، همچنین دارای چهار اسپیکر Harmon Kardon است.

انتظار می‌رود که لپ‌تاپ لنوو ThinkBook X AI 2024 با استفاده از سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ اجرا شود و از بلوتوث ۵.۲، وب‌کم FHD با سنسور IR و WiFi 6E پشتیبانی کند؛ شرکت لنوو قصد دارد این لپ‌تاپ را به زودی وارد بازار چین کند.

کد خبر 742750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.