آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۹ فروردین/بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان‌

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _یکشنبه نوزدهم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) برقرار و محورهای شمالی بدون هرگونه مداخلات جوی است.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر و محور شهریار - تهران حدفاصل رضی آباد تا شهر قدس دیده می‌شود.

طبق آخرین اطلاعات موجود، بارش باران در بعضی از محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی وجود دارد.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۹ فروردین/بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان‌

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی سه روز آینده در شمال غرب، غرب و مناطقی از جنوب غرب، ابرناکی و بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه بارش ضمن تشدید در غرب و شمال غرب، به مناطقی از مرکز، جنوب، سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس و البرز مرکزی نیز کشیده خواهد شد و پنجشنبه سامانه بارشی در بیشتر مناطق کشور فعال خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، طی روز پنجشنبه بارش در سواحل دریای خزر، شمال شرق و مناطق شمالی در شمال غرب شدت خواهد داشت.

ضیائیان ادامه داد: طی سه روز آینده در نیمه شرقی و جنوب غرب کشور، چهارشنبه و پنجشنبه در مرکز و جنوب کشور، وزش باد شدید و در بعضی نقاط گرد و خاک انتظار می‌رود و تا سه‌شنبه دریای خزر و طی دو روز آینده شرق خلیج فارس مواج خواهد بود.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۹ فروردین/بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان‌

آخرین وضعیت ترافیکی معابر پایتخت

علی اصغر شریفی، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در روز یکشنبه ۱۹ فروردین اظهار کرد: برابر رصد انجام شده از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز شاهد شکل‌گیری ترافیک صبحگاهی در مسیرهای غرب به شرق، شرق به غرب و جنوب به سمت شمال و مرکز تهران بودیم، این وضعیت به مرور افزایش پیدا کرده و حوالی ساعت ۷:۳۰ به اوج خود رسید، در حال حاضر نیز شاهد آن هستیم که به مرور از حجم ترافیک کاسته خواهد شد و تا قبل از ظهر به وضعیت عادی خواهد رسید.

وی درباره وضعیت ترافیک در معابر تهران افزود: بار ترافیکی در بزرگراه شهید بابایی در محدوده بزرگراه امام علی (ع)، بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده شهید صیاد شیرازی و میدان رسالت، بزرگراه شهید زین الدین در محدوده شمس آباد، بزرگراه علامه در محدوده شقایق بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان، بزرگراه شهید همت به سمت غرب از محدوده جنت آباد پرحجم است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در مقاطعی از بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم، گفت: در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی، مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از محدوده انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید نیز شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین صبحگاهی و در خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و خیابان ولیعصر حدفاصل پارک وی تا تجریش نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

کد خبر 742463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.