۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
گوشی ویوو V40 SE 5G چه مشخصاتی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد گوشی ویوو V40 SE 5G با استفاده از رابط کاربری Funtouch OS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 اجرا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ویوو به تازگی از گوشی هوشمند جدید خود به نام V40 SE 5G رونمایی کرد، البته هنوز قیمت رسمی آن را اعلام نکرده است؛ این گوشی دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی Ultra Vision AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ * ۱۰۸۰ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و میزان روشنایی ۱۲۰۰ نیت است که طیف رنگی DCI-P3 برای رنگ‌های زنده را پوشش می‌دهد.

ابعاد گوشی ویوو V40 SE 5G 7.79 * ۷۳.۱ * ۱۵۸.۳ میلی‌متر و وزن آن نیز ۱۸۵.۵ گرم است، این گوشی به تراشه کوالکام Snapdragon 4 Gen 2 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی UFS 2.2 همراه است، البته کاربران می‌توانند حافظه این محصول را با استفاده از کارت حافظه microSD تا یک ترابایت افزایش دهند.

گوشی ویوو V40 SE 5G با استفاده از رابط کاربری Funtouch OS 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‏‌شود، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و یک حسگر دو مگاپیکسلی می‌‏شود، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی ویوو V40 SE 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۴۴ واتی تأمین می‏‌شود، این باتری در عرض ۲۴.۵ دقیقه از صفر تا ۵۰ درصد شارژ می‎‌شود؛ گوشی یادشده گواهی IP54 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب و گردوغبار مقاوم است.

کد خبر 742447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.