توزیع ۵۱ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۱۲۰ آشپرخانه در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۵۱ هزار و ۳۷۳ پرس غذای گرم بین نیازمندان استان طبخ و توزیع شده است.

جاسم محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ۱۰۹ هزار و ۶۳ نفر در چهارمحال و بختیاری تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند، اظهار کرد: این تعداد شامل ۴۵ هزار و ۷۸۱ خانوار است که از خدمات متعددی بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۲۰ آشپزخانه با مشارکت مراکز نیکوکاری جهت طبخ و توزیع غذا فعال هستند، افزود: ۵۸۶ نیرو نیز در این آشپزخانه‌ها فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان ۹ هزار و ۵۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۵ میلیارد و ۷۴۱ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

محمدی با اشاره به توزیع ۵۱ هزار و ۳۷۳ پرس غذای گرم به ارزش ۵ میلیارد و ۸۸۹ میلیون تومان اضافه کرد: در این میان ۲۲ هزار و ۵۳۱ افطاری ساده نیز بین نیازمندان با مبلغ ۷۹۸ میلیون تومان توزیع شد.

وی در پایان با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

کد خبر 742410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.