پلمب ۱۰۶ مرکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی در همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه ۳۶۶ مرکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش موادغذایی به مراجع قضایی معرفی شده است گفت: ۱۰۶ مرکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی پلمب شده است.

محمد مهدی مجذوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز امسال اظهار کرد: طی این مدت ۲ هزار و ۹۰۵ مورد عمل جراحی در بیمارستان‌های استان انجام شد که تنها در یک روز ۱۰۶ مورد بود.

وی بیشترین عمل‌های را مربوط به بیمارستان بعثت با یک هزار و ۳۶ مورد عنوان کرد و افزود: در مجموع طی ایام نوروز ۱۱۵ هزار و ۷۹۰ بیمار سرپایی در بیمارستان‌های استان خدمات درمانی دریافت کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از بستری ۶ هزار و ۹۲ بیمار در ایام نوروز و ارائه خدمات درمانی به آنها خبر داد و ادامه داد: در نوروز امسال ۳۱۹ مورد اعزام بیمار به سایر مراکز درمانی نیز داشتیم.

مجذوبی در ادامه گزارشی از برنامه سلامت نوروزی سال ۱۴۰۳ و ماه رمضان مدیریت سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی همدان داد و اضافه کرد: در این برنامه ۲۲ هزار و ۸۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی بازرسی شده است.

وی با اشاره به بازرسی از ۱۱ هزار و ۴۳۶ مرکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی حساس خاطرنشان کرد: برای متخلفین توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی، اخطار کتبی صادر شده است.

پلمب ۱۰۶ مرکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه ۳۶۶ مرکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش موادغذایی به مراجع قضائی معرفی شده است خاطرنشان کرد: ۱۰۶ مرکز تهیه و توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی پلمب شده است.

وی با اشاره به بازرسی از ۶ هزار و ۷۳۲ اماکن عمومی و ۳ هزار و ۴۴۸ اماکن عمومی حساس گفت: برای ۶۹۰ مورد از اماکن اخطار کتبی صادر شده است.

مجذوبی تعداد اماکن عمومی معرفی شده به مراجع قضائی را ۶۶ مورد عنوان کرد و گفت: ۲۱ مورد از اماکن عمومی نیز پلمب شدند. وی با بیان اینکه یک هزار و ۴۱۱ مورد بازرسی از شیرینی‌فروشی‌ها و کارگاه‌های قنادی انجام شده است افزود: از ۶۲۱ مرکز تولید، تهیه و فروش اختصاصی زولبیا، بامیه و شیرینی‌های سنتی نیز بازرسی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به بازرسی از ۳۰۹ مرکز آش و حلیم طی ایام نوروز و ماه رمضان در همدان تصریح کرد: یک‌هزار و ۹۸۱ مسجد و اماکن متبرکه نیز در رعایت موارد بهداشتی بازرسی شده‌اند.

وی تعداد موارد بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها و اصناف را یک هزار و ۶۶ مورد دانست و افزود: در ۲۵۱ مورد نظارتی با دستفروشان دوره‌گرد برخورد شده است.

کد خبر 742362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.