تدوین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان مبتنی بر ۳۹ اولویت راهبردی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: برنامه عملیاتی سال جاری شهرداری این کلان‌شهر مبتنی بر ۳۹ اولویت راهبردی تدوین شده و بیشترین امتیاز اولویت‌بندی را از سمت حوزه‌های مختلف دریافت کرده است.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این برنامه مبتنی بر ۳۹ اولویت راهبردی تدوین شده و بیشترین امتیاز اولویت‌بندی را از سمت حوزه‌های مختلف دریافت کرده است.

وی افزود: این اولویت‌ها موضوعاتی از قبیل توسعه حمل‌ونقل همگانی، مدیریت هوشمند تردد ناوگان باری و مسافربری، تأمین آب مورد نیاز فضای سبز، نوسازی و ارتقای مستمر زیرساخت‌های نگهداری، جمع‌آوری و پردازش پسماند، ایجاد سازوکار مشارکت اقتصادی با سرمایه‌گذاران، ایمن‌سازی شهر، توسعه و ارتقای زیرساخت‌های گردشگری، ایجاد سرزندگی در محلات، ساماندهی بافت‌های فرسوده و تاریخی، ارتقای توانمندی شهروندان آسیب‌پذیر و توسعه امکانات و زیرساخت‌های آموزشی، فرهنگی و تفریحی ورزشی در سطح شهر است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تاکید کرد: سال جاری به موضوعات سرمایه انسانی در شهرداری نیز توجه بیشتری خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم با اجرای راهبردهای تعیین شده، بهره‌وری سرمایه انسانی در شهرداری را در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به شهروندان بالا ببریم.

ابراهیمی گفت: پس از تدوین برنامه راهبردی ۱۴۱۰ و به‌منظور تعیین نقاط تمرکز مجموعه شهرداری اصفهان شامل ستاد (شهرداری مرکزی)، سازمان‌ها و مناطق در سال اول اجرایی شدن برنامه، راهبردهای اولویت‌دار برنامه در سال ۱۴۰۳ طی جلسات مختلف با حضور ذی‌نفعان مشخص شد.

وی ادامه داد: در این فرایند ۳۹ راهبرد از ۱۲۱ راهبرد برنامه ۱۴۱۰ شهرداری به‌عنوان اولویت‌های راهبردی انتخاب و در گام بعد طرح‌ها، پروژه‌ها و اقدامات ذیل راهبردهای اولویت‌دار در سه قالب پروژه‌های منطقه‌ای، پروژه‌های مهم منطقه‌ای و پروژه‌های شاخص از حوزه‌های مختلف شامل ستاد (شهرداری مرکزی)، سازمان‌ها و مناطق دریافت شد و پس از ثبت آن این پروژه‌ها در سامانه کنترل پروژه و عملیات شهرداری اصفهان (سیگما)، در جلسات مختلف شورای راهبری برنامه بررسی شد.

کد خبر 742313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.