حریق منزل مسکونی در خیابان هزارجریب / سقوط یک مرد به کانال آب اصفهانک

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق منزل مسکونی در خیابان هزارجریب و سقوط یک مرد به کانال آب اصفهانک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد شریعتی اظهار کرد: وقوع حریق در یک منزل مسکونی واقع در خیابان رسالت جنوبی در خیابان هزارجریب ساعت ۱۴:۱۷ امروز _شنبه هجدهم فروردین_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ به محل حریق افزود: مأموران اعزامی به دو گروه تقسیم و به طور همزمان دو عملیات جست‌وجوی محبوسان و اطفای حریق را آغاز کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با تلاش مأموران آتش‌نشانی دو زن ۷۰ و ۴۰ ساله که در میان دود محبوس شده بودند رهاسازی شدند و کانون این حریق، قسمت آشپزخانه اعلام شد.

شریعتی ادامه داد: ساعت ۱۴:۲۰ امروز _شنبه هجدهم فروردین_ احتمال سقوط یک مرد در کانال آب در محدوده اصفهانک به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام اکیپ غواصی از ایستگاه شماره ۲۳ به محل حادثه گفت: مأموران اعزامی پس از حضور در محل حادثه به جست‌وجو پرداختند و موفق شدند این مرد را از کانال آب خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: احیای اولیه برای این مرد انجام و سپس تحویل عوامل اورژانس شد.

کد خبر 742277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.